پرونده‌ای که دوباره باز شد | آوای استقلال
0

پرونده‌ای که دوباره باز شد

  • کد خبر : 34330
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
پرونده‌ای که دوباره باز شد
مدیران باشگاه استقلال امیدوارند بتوانند در تهران در کنار کمپ حجازی، یک ورزشگاه دیگر برای باشگاه خود احداث کنند.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی‌ها از نظر مشکلات مالی و مدیریتی به ساحل آرامش نزدیک شده‌اند و برخلاف روزهای ابتدایی فصل، دیگر خبری از تنش میان جواد نکونام و علی خطیر نیست و به نظر می‌آید که آشتی‌کنان‌های برگزار شده فعلاً اثرگذار بوده و توانسته رابطه میان طرفین را به حالت پایدار در بیاورد. در روزهای گذشته هم تلاش‌ها برای ثبت قرارداد مربیان استقلال ادامه داشته و در هفته اخیر، کارت مربیگری مهدی هاشمی‌نسب صادر شد تا او بتواند روی نیمکت استقلال حضور پیدا کند.

یوسو سسما در کنار سعید اکبری مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال، چهره‌هایی هستند که هنوز کارت حضورشان روی نیمکت تیم صادر نشده و در این‌باره پیگیری‌ها در حال انجام است. در کنار بحث پرداختی به بازیکنان و توافق برای کاهش رقم قراردادشان، آبی‌ها این روزها به دنبال آن هستند تا بتوانند زمین تمرین مناسبی را هم برای فصل زمستان در نظر بگیرند و امیدوارند بتوانند با کاهش فشار روی چمن کمپ ناصر حجازی، از آن برای ادامه فصل حراست کنند.

آبی‌ها به دنبال ورزشگاهی جدید برای تمرینات
جواد نکونام در حال بررسی ورزشگاه‌های در دسترس برای استفاده در فصل زمستان است تا گزینه موردنظر خود را به مدیران باشگاه استقلال معرفی کند. گفته می‌شود که در این‌باره ورزشگاه‌هایی مانند پاس قوامین تهران و تختی تهران زیرنظر کادرفنی استقلال هستند و احتمال برگزاری تمرینات آبی‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب تهران هم مطرح است. جالب آنکه آبی‌ها در کنار حراست از زمین چمن کمپ ناصر حجازی، به درخواست کادرفنی و با پیگیری‌های مدیریت باشگاه به دنبال تجهیز آن هم هستند.

علی خطیر هفته گذشته جمعی از اعضای شورای شهر تهران را به محل تمرین آبی‌ها برد و از آن‌ها خواست تا در زمینه توسعه کمپ ناصر حجازی با باشگاه استقلال مساعدت کنند. گفته می‌شود در زمینه تعامل و توافق برای انتخاب یک محل تمرین دیگر برای استقلالی‌ها، روز گذشته جلسه‌ای میان خطیر و نکونام در کمپ حجازی برگزار شده و طرفین در حال بررسی شرایط هستند تا بتوانند گزینه مناسب را انتخاب کنند. در کنار بحث انتخاب ورزشگاه برای برگزاری تمرینات آبی‌ها در فصل زمستان، بحث ساخت یک ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه استقلال هم در روزهای گذشته مطرح شده است.

رویای آجورلو را خطیر پیاده‌سازی می‌کند؟
مصطفی آجورلو مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در دوره مدیریت خود به دنبال احداث ورزشگاه برای این باشگاه بود و حتی مدعی شد که در صورتی‌که حکم عزل او یک هفته دیرتر از سوی هیات‌مدیره اجرایی می‌شد، او کلنگ ورزشگاه اختصاصی استقلال را هم به زمین می‌زد! با وجود تلاش‌های انجام شده از سوی آجورلو، ایده او برای ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال به‌ثمر ننشست و حالا گفته می‌شود که این پروژه نیمه‌تمام از سوی خطیر در حال پیگیری است.

مدیرعامل آبی‌ها هفته گذشته سفری به قطر داشت و در این زمینه رایزنی‌های خود را آغاز کرده و امیدوار است که بتواند سرمایه‌گذاری که در دوره آجورلو به دنبال پیاده‌سازی طرح ورزشگاه اختصاصی استقلال بود را برای همکاری دوباره مجاب کند. جالب آنکه در حالی مدیران باشگاه استقلال مشغول پیگیری پروژه ساخت ورزشگاهی اختصاصی برای باشگاه خود هستند که همزمان از سوی دولت هم پروژه‌ای در زمین ساخت یک ورزشگاه جدید در تهران در حال پیگیری است و در این زمینه توافقات نهایی انجام شده است. در این شرایط، باید دید موضع مسئولان وزارت‌خانه نسبت به ایده مسئولان باشگاه استقلال چیست و آیا ایده موردنظر آن‌ها هم پیاده‌سازی خواهد شد یا خیر.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34330

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.