پذیرش شکست و ناتوانی از زبان مربی ناکام! | آوای استقلال
0
یحیی از ترس رویارویی با استقلال مشتاق برکناری است؛

پذیرش شکست و ناتوانی از زبان مربی ناکام!

  • کد خبر : 34474
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
پذیرش شکست و ناتوانی از زبان مربی ناکام!
یحیی گل محمدی بعد از 6 بازی ناکامی و حذف از آسیا در شرایط روحی و روانی بسیار نامطلوبی قرار دارد و این وضعیت بحرانی او را مجبور کرده تا ادبیاتش را تغییر دهد و جملاتی به زبان بیاورد که نشانه هایی از اضطراب و ترس را در وجودش نمایان می‌کند!

به گزارش آوای استقلال، شاید برای یک مربی خیلی سخت باشد که در فاصله کمتر از یک هفته تا بازی حساس با رقیب دیرینه خود حرف از رفتن و تحویل تیم به مربی دیگری مطرح کند اما یحیی در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حرفهایی در این خصوص زد که جای تأمل و شگفتی دارد.
او که در پایان بازی پرسپولیس و الدحیل به شدت توسط هواداران تیمش مورد اعتراض قرار گرفته بود اکنون با تحلیل شرایط روانی پرسپولیس و موقعیت متزلزل خودش تصمیم گرفته به نوعی برای برکناری احتمالی مقدمه چینی کند تا اگر در دو بازی آینده مقابل هوادار و استقلال هم تیمش ناکام ماند و توسط باشگاه برکنار شد چنین وانمود کند که از قبل میلی به ماندن نداشته و ترجیح می‌داده تا مدتی از فضای متشنج فوتبال به دور باشد و استراحت کند!
و به همین دلایل در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار جمله ای عجیب از زبان یحیی مطرح شد و گفت: هیچکس برای پرسپولیس بهتر از برانکو نیست و حاضرم همین امشب تیم را به او تحویل دهم!
مسلما هیچکس بهتر از خود گل محمدی از شرایط بحرانی پرسپولیس باخبر نیست و او بهتر از هر کسی می‌داند تیمی که در ۶ بازی متوالی رنگ پیروزی به خود ندیده و علاوه بر ضعف های فنی و تاکتیکی از مشکلات روحی و روانی هم رنج می‌برد در مدت کوتاه یک هفته تا بازی حساس دربی قابل ترمیم نیست و ریکاوری روحی این تیم مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید. لذا طبیعی به نظر می‌رسد که سرمربی پرسپولیس با روحیه ای ضعیف و چهره ای درهم از جدایی و رفتن سخن بگوید و وانمود کند برکناری یا استعفا برایش اهمیتی ندارد و آماده رفتن است!
و نکته دیگر اینکه طبق قانون اگر یحیی توسط باشگاه برکنار شود باید تمام و کمال مبلغ قراردادش را بگیرد که این نیز طبیعتا برای او مطلوب تر از استعفاست و ترجیح می‌دهد جدایی از پرسپولیس به گونه ای باشد که پولش را بگیرد و دست خالی به خانه نرود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34474

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.