پایان چشم‌انتظاری ملی‌پوشِ نیمکت‌نشین؛ شماره یک تیم امید در قفس توری آبی‌ها | آوای استقلال
0

پایان چشم‌انتظاری ملی‌پوشِ نیمکت‌نشین؛ شماره یک تیم امید در قفس توری آبی‌ها

  • کد خبر : 38502
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
پایان چشم‌انتظاری ملی‌پوشِ نیمکت‌نشین؛ شماره یک تیم امید در قفس توری آبی‌ها
با توجه به محرومیت اعمال‌شده برای حسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی گزینه اصلی حضور در خط دروازه استقلال مقابل تراکتور تبریز است.

به گزارش آوای استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دقایقی قبل رأی نهایی خود را درباره اظهارات حسین حسینی بعد از جدال با شمس‌آذر قزوین را صادر کرد. در حالی‌که او بعد از اتفاقات رخ داده در دیدار برابر آلومینیوم اراک، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شده و همچنین یک جلسه محرومیت تعلیقی برای شماره یک آبی‌ها در نظر گرفته شده بود، نه‌تنها ۳۰ میلیون تومان دیگر جریمه شد، بلکه محرومیت تعلیقی حسینی هم فعال شد تا او شانس حضور در دیدار مقابل تراکتور تبریز را از دست بدهد.

حسین حسینی البته فرصت اعتراض به رأی صادره را دارد و طی یک هفته آینده می‌تواند نسبت به مجازات در نظر گرفته‌شده برای او به کمیته استیناف اعتراض کند اما اگر حکم صادره تغییر نکند، دروازه‌بان استقلال برای نخستین‌بار در فصل جاری باید دور از خط دروازه آبی‌پوشان پایتخت کار خود را پیش ببرد. محمدرضا خالدآبادی و محمدجواد کیا، دیگر دروازه‌بانان حاضر در فهرست استقلال هستند که می‌توانند در جدال حساس هفته آینده مقابل تراکتور تبریز به میدان بروند که احتمالاً خالدآبادی، گزینه موردنظر جواد نکونام خواهد بود.

رکورد رویایی حسینی خراب می‌شود!
استقلال در فصل جاری در ۲۵ مسابقه در لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته که حسین حسینی تنها بازیکنی است که در هر ۲۵ مسابقه به صورت کامل برای استقلال بازی کرده و رکورد ۲۲۵۰ دقیقه حضور در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت را دارد. با توجه به محرومیت ایجاد شده برای دروازه‌بان شماره یک استقلال، حالا او باید در تقابل تراکتور تبریز کارش را از روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز دنبال کند تا رکورد ویژه کاپیتان استقلالی‌ها در لیگ بیست‌وسوم از بین برود!

طلسم خالدآبادی سرانجام می‌شکند
آبی‌پوشان پایتخت باید روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه در تبریز به مصاف تراکتور بروند که اگر تا آن روز کمیته استیناف، حکم صادره از سوی کمیته انضباطی را وتو نکند، جواد نکونام راه چاره‌ای جز انتخاب از میان محمدرضا خالدآبادی و محمدجواد کیا برای حضور خط دروازه تیمش نخواهد داشت. خالدآبادی که قراردادی ۳ ساله با استقلال به امضا رسانده، در حالی ابتدای فصل به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست که مدیران باشگاه با توجه به نظر مثبت جواد نکونام و پافشاری او نسبت به جذب خالدآبادی، ۹ میلیارد تومان برای دریافت رضایت‌نامه خالدآبادی هزینه کردند!

خالدآبادی که در تورنمنت‌های اخیر تیم امید در نقش دروازه‌بان شماره یک کارش را پیش برد، فصل گذشته در تیم هوادار شکوفا شد و توانست با اعتماد ساکت الهامی عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارد؛ به‌طوری‌که او در ۱۷ مسابقه، ۶ کلین‌شیت انجام داد و پیش از ۲۲ سالگی به استقلال پیوست. جالب آنکه او از ابتدای فصل نیمکت‌نشین بوده اما حالا در یکی از مهم‌ترین دیدارهای استقلال در لیگ بیست‌وسوم باید در مصاف با تراکتور تبریز در خط دروازه آبی‌پوشان پایتخت قرار گیرد و باید دید این دروازه‌بان جوان در اولین تجربه رسمی حضورش در خط دروازه استقلال چه عملکردی را از خود به جای می‌گذارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38502

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.