پاشازاده در گفت و گو با آوای استقلال:بردهای اقتصادی برای صدرنشین لیگ خوب نیست | آوای استقلال
1
کار استقلال در نیم فصل دوم سخت می شود

پاشازاده در گفت و گو با آوای استقلال:بردهای اقتصادی برای صدرنشین لیگ خوب نیست

  • کد خبر : 19554
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
پاشازاده در گفت و گو با آوای استقلال:بردهای اقتصادی برای صدرنشین لیگ خوب نیست
مهدی پاشازاده معتقد است که صدرنشینی با برندهای اقتصادی جالب نیست.

مهدی پاشازاده در باره شرایط استقلال در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گفت: قهرمان نیم فصل مبارک هواداران! در هر صورت پارسال هم تیم در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گرفت. البته قهرمان نیم فصل جام نمی گیرد.
وی ادامه داد: اتفاقات زیادی در لیگ امسال افتاد که استقلال هم مستثنی از آن نبود که آن هم عدم ثبات تیم ها بوده است و یک جورهایی برای کل لیگ این اتفاق افتاده این در حالی است که بدترین موردی که می توان برای لیگ امسال به آن اشاره کرد عدم بازیکن باکیفیت در خط حمله است و چون یک جورهایی مهاجمان درجه ۲ ما که ملی پوش نیستند هم لژیونر هستند، لیگمان از این لحاظ به مشکل خورده است تا جایی که بازیکنان تمام شده یا خارجی های پا به سن گذشته یا بازیکنانی که به عقیده برخی مربیان باکیفیت هستند اما واقعا باکیفیت نیستند امروز در صدر جدول گلزنان قرار دارند.
پاشازاده تاکید کرد: این در حالی است که استقلال هم بیشتر بردهای خود در طول فصل را اقتصادی به دست آورد و این امر خوبی برای تیم صدرنشین محسوب نمی شود. در برخی بازی ها کمترین موقعیت را درست کردیم و حتی ضربه به دروازه نداشتیم و این امر بدی به شمار می شود یا دربی به آن شکل درآمد که این موضوع نشات گرفته از ثبات کل لیگ است.
مدافع اسبق استقلال درباره نقاط قوت این تیم در نیم فصل اول گفت: همین که تیم در خیلی از بازیها گل نخورد، این یعنی استقلال در کار دفاعی خوب عمل کرده هرچند در هفته های پایانی و در همین دیدار اخیر یا بازی با مس رفسنجان یک سری ایرادها دیده شد اما فوتبال است و این اتفاقات می افتد و در تیم های بزرگ هم دیده می شود با همه این اوصاف تیم در خط دفاعی خوب بود اما در خط حمله و ایجاد موقعیت هنوز کار دارد.
وی درباره اینکه آیا استقلال قهرمان لیگ می شود یا خیر گفت: در نیم فصل دوم شرایط سخت می شود، چون پرسپولیس با آن مشکلاتی که داشت خودش را جمع و جور می کند. سپاهان نیز به همین شکل یا تیم هایی مانند نمایندگان اراک و سیرجان و رفسنجان هم در نیم فصل دوم به راحتی امتیاز نمی دهند و شرایط سخت تر می شود و قرعه نیز در نیم فصل دوم برای استقلال سخت تر است. به نظرم بازی دربی و بازی مقابل سپاهان و بازی با تیم های مدعی که اغلب در خارج از خانه برگزار می شود همه اینها تعیین کننده هستند.
پاشازاده درباره این اظهار نظرش در برنامه تلویزونی شبکه ورزش که خود را معاون ورزشی استقلال معرفی کرده بود گفت: این برنامه ضبط قدیم و برای زمانی بود که معاون بودم و ضبط آن ربطی به زمان اخیر نداشت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19554

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.