پاشازاده: استقلال اصالت و افتخار دارد | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

پاشازاده: استقلال اصالت و افتخار دارد

  • کد خبر : 32587
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
پاشازاده: استقلال اصالت و افتخار دارد
پیشکسوت استقلال معتقد است با توجه به فشارها باز هم بازیکنان و کادرفنی استقلال روی پیروزی تمرکز کردند.

به گزارش آوای استقلال، مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان در اولین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت:  نمایش استقلال در این بازی بدون عیب و نقص بود و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتند رسیدند.
وی افزود: استقلال با حاشیه‌ها و مشکلات زیادی پیش از شروع این مسابقه درگیر بود اما جواد نکونام و بازیکنان تحت تاثیر هیچ کدام از این اتفاقات قرار نگرفته و با تمرکز بالای خود نشان دادند به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال همیشه استقلال است و من همواره گفته‌ام تیمی که اصالت و  افتخار دارد به راه خود ادامه خواهد داد.
پاشازاده تصریح کرد: استقلال راه پر فراز و نشیبی را در ادامه راه پیش رو خواهد داشت اما با انگیزه و تلاشی که در بین بازیکنان و کادر فنی این دیدم توان آن را دارند کارهای بزرگی انجام دهند.
وی تاکید کرد: آن چیزی که برای استقلال اهمیت دارد آرامش است، استقلال و هواداران این خبر را دارند در کمال آرامش به راه خود ادامه و به فکر موفقیت در لیگ برتر باشند، من از هواداران عزیز که همواره پشتیبان تیم خود بوده‌اند درخواست می‌کنم از استقلال حمایت کنند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: کسب امتیاز در هفته‌های اول لیگ از اهمیت زیادی برخوردار است، امیدوارم آبی‌پوشان بتوانند امتیازات کامل را به دست آورند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32587

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.