پادوانی را فراموش نکنید! | آوای استقلال
1
کار خوب باشگاه تقدیر از جانواریو

پادوانی را فراموش نکنید!

  • کد خبر : 20498
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
پادوانی را فراموش نکنید!
باشگاه استقلال در حرکتی خوب و پسندیده استقبالی شایسته از جانواریو بازیکن سابق این تیم به عمل آورد فرهنگ بالای این باشگاه بزرگ را به نمایش گذاشت.

به گزارش آوای استقلال، استقلال با حضور سردار آجورلو در ساختمان باشگاه از وی تقدیر کرد اگر چه گفته میشود در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان از این بازیکن محبوب خود تجلیل کند .
بدون شک دست اقدامات خوب و دلنشین استقلال را در دنیا به خوبی معرفی خواهد کرد و فرهنگ نابش را بهتر و بیشتر می‌تواند به نمایش بگذارد.
حال که باشگاه استقلال با مدیریت سردار آجرلو هم به آرامش رسیده و هم در سایه ی این آرامش اقدامات خوب اینچنینی را در دستور کار قرار داده است، چه خوب خواهد بود اگر چاره ای برای دلجویی از پادوانی بیاندیشند. نه تنها با دعوت و تقدیر از او (که البته همین هم خوب است )بلکه با پرداخت مبلغی که بشود به پشتوانه آن شغلی داشته باشد یا درآمدی کسب کند که بقیه عمرش را بدون نگرانی و استرس به خاطر امرار معاش روزگار بگذراند .
پادوانی بازیکن جوان و محجوبی که در عنفوان جوانی در حالی که حتما رویاهای زیادی برای خودش داشته، در این تیم دچار آسیب دیدگی شدید شد ای کاش بشود کاری کرد که بر باد رفتن رویاهایش با غم نان همراه نباشد.کاش بشود کاری کرد کارستان کاش سردار آجرلو بتواند اسپانسری بیابد که بتواند مبلغ قابل توجهی را به این بازیکن اهدا کند و از طرف هواداران و رسانه های استقلالی این قول را بدهد که همگی نام محصول، شرکت یا کارخانه ای که این اقدام پسندیده را انجام داده را در پیج خود بگذارند تا تبلیغ گسترده شود برای اسپانسر اخلاق مدار!
و اما کار مهم دیگری که آجورلو باید آن را آنجام دهد پرداخت حق و حقوق خانواده مرحوم منصور خان پورحیدری به شکلی که شآن پدر معنوی استقلال و خانواده اش حفظ شود .
آجورلو حتما می داند منصور خان پورحیدری نه تنها برای استقلال که برای فوتبال کشور و تیم ملی هم زحمات فراوانی کشیده و متاسفانه در قید حیات بود به خاطر پدیده شوم مدیریت رفقای وزیر ، از وی نه تنها تجلیل نشد بلکه با رفتار زشت و نگاه رنگی شان بارها دل وی را آزردند اما از مرد نجیب و شریف فوتبال کشور صدا و گلایه ای در نیامد.
امیدواریم سردار آجرلو با به ثبت رساندن این حرکات مثبت و اخلاقی هم باشگاه را به روزهای خوب عزت و احترام که سلطانیفر بسیار سعی کرد بدان خدشه وارد کند،برساند هم خودش را در دل هواداران بیش از این محبوب کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20498

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.