وقتی یحیی اخلاق را باخت | آوای استقلال
3

وقتی یحیی اخلاق را باخت

  • کد خبر : 8872
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
وقتی یحیی اخلاق را باخت
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست‌های خبری خود علیه مدیرعامل و سرمربی استقلال موضع گرفت و صحبت‌هایی را مطرح کرد که با واکنش تند باشگاه استقلال روبرو شد، تا جایی که در بیانیه‌ استقلال از گل‌محمدی در خصوص ارتباطش با دو دلال سوال پرسیده شد.

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که کم و بیش پیشکسوتان پرسپولیس به حمایت از تیم‌شان می‌پردازند، اما این بار خیلی استقبالی از صحبت‌های گل‌محمدی نکردند. در روزهای اخیر برخی‌ها به انتقاد از اعتراض‌های شدید سرمربی پرسپولیس در دیدار با گل‌گهر سیرجان پرداختند و اعتقاد داشتند که او نباید دست به چنین کاری می‌زد.

دومین مسئله اظهاراتش درباره استقلال بود که خیلی از پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در آستانه دربی این صحبت‌ها تمرکز او و تیمش را بهم می‌زند. بیانیه باشگاه استقلال نیز موید همین مسئله است، چرا که در این بیانیه تلویحا سرمربی پرسپولیس به دلالی متهم شد و دوم شکایت باشگاه استقلال از او به کمیته اخلاق بود که حسابی گل‌محمدی را به دردسر انداخت، به همین دلیل است که پرسپولیسی‌ها این بار استقبالی از رفتار سرمربی تیم‌‌شان نکردند.

سکوت فرهاد مجیدی به اظهارات گل‌محمدی نیز باعث تحسین منتقدان شد، آن هم کسی که برخلاف گل‌محمدی با کمترین امکانات تیمش را هدایت می‌کند و تا اینجای کار از جیبش به بازیکنان پاداش داده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8872

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.