وقتی با این همه قهرمانی نگران استقلال هستند! | آوای استقلال
2

وقتی با این همه قهرمانی نگران استقلال هستند!

  • کد خبر : 15562
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
وقتی با این همه قهرمانی نگران استقلال هستند!
وقتی سوت پایان بازی استقلال و فجرسپاسی شیراز زده شد، برخی‌‌ها طوری واکنش نشان دادند که استقلال از داوری‌ها سود می‌برد و هر بازی برای این تیم پنالتی گرفته می‌شود و حتی حق تیم مظلوم فجر به دلیل نگرفتن پنالتی‌شان خورده شد.

به گزارش آوای استقلال، این عده که اتاق‌های فکر زیادی تشکیل داده‌اند تا اجازه اوج گرفتن استقلال را ندهند و با کوچک‌ترین مسئله برای استقلال حاشیه ایجاد کنند.

اخیرا هم با کلیدواژه بابا حمید به اصطلاح قصد تلافی چند سال اخیر قهرمانی پرسپولیس را بکنند. باشگاه استقلال و مدیرانش باید بسیار باهوش باشند و اجازه ندهند اتاق‌ها فکرها جریان‌هایی علیه استقلال راه بیاندازند، به خصوص اینکه مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال که دنبال حق باشگاه برای گرفتن تبلیغات محیطی است ارکان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را علیه باشگاه می‌بیند.

نکته دیگر، نگرانی جالب اتاق‌ فکرها از اوج گرفتن استقلال است، چرا که آنها در چند فصل اخیر به قول خودشان ۵ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام دارند ولی باز هم نگران اوج گرفتن استقلال هستند، چرا که می‌دانند در سال‌های گذشته با حمایت وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان و برخی دستگاه‌ها توانستند مشکلات خود را حل کنند و با آرامش وارد مسابقات شوند، چیزی که استقلال هیچ وقت نداشت و مدیرانی بالای سر خود دید که توانایی اداره کردن استقلال را نداشتند. اتاق‌ فکرها با رفتارهای‌شان به خوبی قهرمانی‌های اخیرشان را زیر سوال بردند و می‌دانند اگر عدالتی باشد باید به تنظیمات کارخانه بازگردند و برای رده‌های میانی جدول تلاش کنند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15562

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.