واکنش باشگاه به برگزاری اردوی استقلال در آرژانتین | آوای استقلال
0

واکنش باشگاه به برگزاری اردوی استقلال در آرژانتین

  • کد خبر : 34385
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
واکنش باشگاه به برگزاری اردوی استقلال در آرژانتین
اردوی تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل در آرژانتین تکذیب شد.

به گزارش آوای استقلال، با توجه به اینکه بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال به پایان نیم فصل اول خود نزدیک می‌شود خبری مبنی بر اردوی استقلال در آرژانتین توسط جواد نکونام سرمربی آبی‌های پایتخت در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

یک مقام مسئول در باشگاه استقلال در گفت و گو با مهر ضمن رد این خبر گفت: برگزاری اردو در نیم فصل تنها به درخواست سرمربی تیم فوتبال استقلال شکل می‌گیرد و ادعای برگزاری اردو در آرژانتین تنها یک شوخی است. برگزاری اردو در این کشور با توجه به فاصله زمانی کشورها و همچنین مدت طولانی پرواز برای آبی‌ها امکان پذیر نیست.

وی افزود: برگزاری اردوی نیم فصل شرایط خاص خود را دارد و باید دید نظر جواد نکونام در خصوص اردوی نیم‌فصل چه خواهد بود. تا درخواست سرمربی به باشگاه نیاید هیچ تصمیم گرفته نمی‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به خواهرخواندگی باشگاه استقلال با باشگاه سوچی روسیه گفت: استقلال با این باشگاه روسی خواهر خواندگی دارد اگر قرار بر سفر خارجی باشد می‌توانیم به روسیه برویم اما با توجه به سردی هوا در این برهه زمانی روسیه برنامه ریزی باشگاه برای پایان فصل است که با سفر به این کشور اردوی آمادگی برگزار خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34385

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.