هیئت مدیره به جای سمت به دنبال درآمدزایی باشد؛ مدیرعامل در برکناری افراد اختیار تام دارد | آوای استقلال
0

هیئت مدیره به جای سمت به دنبال درآمدزایی باشد؛ مدیرعامل در برکناری افراد اختیار تام دارد

  • کد خبر : 33613
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
هیئت مدیره به جای سمت به دنبال درآمدزایی باشد؛ مدیرعامل در برکناری افراد اختیار تام دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه باید به جای حاشیه، یا هر مساله دیگری درآمدزایی کنند، چرا که مهم‌ترین مشکل استقلال کمبود منابع مالی است.

به گزارش آوای استقلال، منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: استقلال یک پیروزی با ارزش به دست آورد و اینکه آبی‌پوشان توانستند در یک بازی بیرون از خانه سه امتیار ارزشمند را به دست آورند، مهم است. این پیروزی‌ها و امتیازات کامل است که در پایان فصل سرنوشت قهرمان را مشخص می‌کند.

وی افزود: نیمه اول بازی با مس رفسنجان چنگی به دل نمی‌زد و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، هر چند استقلال یکی دو موقعیت جدی داشت. در نیمه دوم استقلال، حفظ توپ کرد و حملات خوبی را انجام داد و در نهایت فشار این تیم باعث شد تا حریف وادار به اشتباه شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات استقلال در خط حمله هنوز پابرجاست و آبی‌ها در این پست با چالش مواجه هستند. بلانکو به تازگی قرارداد امضا کرده و نمی‌توان درباره عملکردش، نظر فنی‌ داد.

هیئت مدیره به جای سمت به دنبال درآمدزایی باشد؛ مدیرعامل در برکناری افراد اختیار تام دارد

رشیدی که خودش از دروازه‌بانان سال‌های دور تیم ملی بود در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی، تصریح کرد: حسینی در این فصل به روزهای اوج خود بازگشته و پس از اتفاقات و حاشیه‌هایی که وجود داشت، به تیم برگشت و توانست توانایی‌هایی‌ خود را به نمایش بگذارد. حسینی یکی از ارکان موفقیت استقلال در فصل جاری بوده و شایسته حضور در تیم ملی بوده است.

وی تاکید کرد: آشتی علی خطیر و جواد نکونام یک اتفاق بزرگ و ویژه برای استقلال بود که باعث شد تا آرامش به جمع آبی‌پوشان بازگردد. این دو نفر مکمل یکدیگر خواهند بود و می‌توانند با اتحاد و همدلی اقدامات موثری را برای استقلال انجام دهند.

پیشکسوت استقلال درباره حاشیه‌هایی که با کنار گذاشتن علی‌رضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت سرپرستی معاونت مالی و اداری باشگاه به وجود آمده است، گفت: شاید خانی در هیئت مدیره سمت داشته باشد اما وقتی در باشگاه حضور دارد زیر مجموعه مدیرعامل محسوب می‌شود. به طور حتم کنار گذاشتن او از این سمت از حوزه اختیارات خطیر بوده و او به عنوان مدیرعامل حق داشته تا این کار را انجام دهد. شاید خانی نتوانسته امور مالی و اداری باشگاه را به خوبی انجام دهد و به همین دلیل او برکنار شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33613

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.