هواداران استقلال منتظر درخشش در آسیا و ستاره سوم هستند | آوای استقلال
3
فرشاد فلاحت زاده مطرح کرد:

هواداران استقلال منتظر درخشش در آسیا و ستاره سوم هستند

  • کد خبر : 23612
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
هواداران استقلال منتظر درخشش در آسیا و ستاره سوم هستند
فرشاد فلاحت زاده درمورد شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد.

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با آوای استقلال درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار با مس رفسنجان و شکست ناپذیری تیم تا این جای کار گفت: این یک بحث دیگر است. مهم شکست ناپذیری استقلال بود که این عنوان را به بچه های استقلال و کادرفنی و مدیران این باشگاه تبریک می گویم. این تیم نشان داد اگر مدیریت درستی انجام شود و از مشاوران خوبی کنار مدیریت مثل محمد مومنی که از خانواده خود فوتبال هستند برای انجام کارهای بزرگ استفاده کنند؛ این کار شدنی است و نتایج این چنینی را هم در بر دارد. در گذشته ما کمتر شاهد این اتفاقات بودیم.
وی افزود: امسال هم مجیدی نسبت به سال های گذشته خیلی پخته تر عمل کرده و تجربه خوبی را کسب کرده و امسال به دور از حاشیه ها تیم را قهرمان کرد. در واقع امسال دیگر خبری از درگیری با مدیرعامل و قهر و دعوا نبود و وقتی این داستان ها را کنار گذاشت و نشان داد که قهرمانی حق استقلال بود کما اینکه ما خودمان هم انتقاد می کردیم که استقلال زیبا بازی نمی کند اما همه به این نتیجه رسیدیم که تیم باید قهرمان شود و خوب بازی کردن و زیبا بازی کردن ملاکی برای قهرمانی نمی شود. در واقع مهم امتیازاتی بود که بچه ها برایش زحمت کشیدند تا با قهرمانی کار به پایان برسد. آنها کار بسیار بزرگی را انجام دادند و در حالی که همه هواداران توقع قهرمانی داشتند، این امر را محقق کرده و جاد دارد از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم.

پیشکسوت استقلال درباره بازی فردا مقابل مس رفسنجان گفت: این بازی تشریفاتی است و به داستان رکورد ها مربوط می شود و به این برمی گردد که تیم از این دیدار چه هدفی را دنبال می کند این در حالیست که به عقیده من باید برای این دیدار از بازیکنانی استفاده شود که کمتر بازی کرده اند و نباید این بحث رکورد و نباختن مدنظر قرار بگیرد تا باقی بچه ها هم برای سایر رقابت ها به خصوص فصل آینده انگیزه داشته باشند و خودی نشان بدهند تا برای سال های بعدی مفید واقع شوند.
وی تاکید کرد: مهم تر از این قهرمانی، تداوم آن است و باید این امر در سالهای بعدی هم باید تکرار شود. این برمی گردد به مدیریت که نفرات مدنظر کادرفنی را جذب کرده و نفرات توانمندی را بگیرند یا ستاره هایی که در گذشته بودند مثل قایدی را برگردانده و نفرات مفید و خوب امسال را حفظ کنند. اگر خواسته های سرمربی را عمل کنند چرا که نه و سال های سال این استقلال می تواند دوباره قهرمان شود مثل دوران ما که قهرمان آسیا شدیم و در ایران هم قهرمانی را به دست آوردیم. سالهای سال این قهرمانی می تواند ادامه داشته باشد اگر حمایت ها ادامه داشته باشد.
مدافع اسبق استقلال یاداور شد: در این بین باید بازیکنان هم از خود گذشتگی داشته باشند و مسائل مالی را مدنظر قرار ندهند. شاید کمتر به آنها پول برسد اما خوب می دانند که در چه باشگاهی توپ می زنند که چه توقعاتی دارند همه نشان می دهد این عوامل می تواند باز هم قهرمانی استقلال را در صورت تحقق تضمین کند.
فلاحت زاده درباره نقش مدیریت در قهرمانی استقلال گفت: صد در صد درست است. سردار آرامش خوبی را به تیم تزریق کرد. مدیران تیم به باشگاه آرامش دادند. فکر می کنم اولین حرکت او این بود که بچه های پیشکسوت را جمع کرده و خانواده های مرحومین استقلالی مثل پورحیدری، احدی، حجازی و جانملکی و افرادی که برای این باشگاه زحمت کشیدند را گرد هم آورده که همه پیشکسوتان به همراه خانواده های خود در این مراسم شرکت کردند که فکر می کنم دعای خیر این عزیزان هم پشت باشگاه استقلال و اقای آجرلو بود که این قهرمانی حاصل شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23612

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.