هنوز در مسیر قهرمانی هستیم | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

هنوز در مسیر قهرمانی هستیم

  • کد خبر : 29024
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
هنوز در مسیر قهرمانی هستیم
استقلال هنوز در مسیر قهرمانی است.

به گزارش آوای استقلال، استقلال ۱۶ هفته دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فاصله دارد. اگرچه فصل قبل به لطفِ پیروزی های اقتصادی فرهاد مجیدی و شکست نخوردن تیم، سه هفته قبل از پایان مسابقات قهرمانی خودمان را مسجل کردیم ولی اصلا نباید تصور کنیم که هر فصل چنین اتفاقی رخ می‌دهد.
البته که قهرمانی مقتدرانه خیلی مهم است اما فراموش نکنیم که حتی اگر در هفته پایانی رقابت‌ها نیز صدر جدول را مال خود کنیم، قهرمان می‌شویم و جام را فقط به تیمی می دهند که در هفته پایانی بالاتر از بقیه باشد بنابراین از همین حالا نباید تصور کنیم که همه چیز از دست رفته است، حتی اگر در تبریز بازی را ببازیم باز هم هیچ چیزی از دست استقلال نیفتاده و می‌توانیم قهرمان شویم.

اتحاد، رمز پیروزی

قرار نیست در یک مجموعه همه مثل همدیگر فکر کنند، اتفاقاً تعدد افکار باعث پیشرفت می‌شود اما نکته مهم اینجاست که متحد بودن اسم رمز موفق شدن است استقلال مجموعه است با تضارب آرا و افکار متفاوت که همه به یک هدف می‌اندیشند، هدفی به نام تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گرفته تا سرمربی، مربیان و تمام بازیکنان و سایر ارکان تیم.

بال های پرواز

اصلاً نمی خواهیم به همه چیز رنگ شاد بزنیم و شرایط را مصنوعی جلوه بدهیم. شاید تا پایان فصل اتفاقاتی بیفتد که در استقلال شاهد اختلافات داخلی هم باشیم اما مدیریت این مسئله بسیار مهم است. فرماندهی آبی‌پوشان در داخل مستطیل سبز با ریکاردو ساپینتو است و هدایت آنها در خارج از زمین روی دوش علی فتح الله زاده.
بدون شک مدیرعامل و سرمربی تیم می توانندنقش بالهای پرواز استقلال را ایفا کنند و هر چه قدر با یکدیگر هماهنگ تر باشند، استقلال بیشتر اوج می گیرد قطعاً هر دو نفر به خوبی این مسئله را می دانند و در کنار هم حرکت خواهند کرد چون اگر تصمیم غیر از این باشد تیم را زمین می‌زند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29024

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.