همدانی: استقلال – سپاهان فینال لیگ است | آوای استقلال
4
سپاهان همیشه دردسر تیم‌های تهرانی است!

همدانی: استقلال – سپاهان فینال لیگ است

  • کد خبر : 22795
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
همدانی: استقلال – سپاهان فینال لیگ است
ستار همدانی کارشناس و هافبک پیشین  تیم استقلال از شش بازی آخر آبی‌پوشان در لیگ به عنوان شش فینال یاد می‌کند و بر این باور است که مدیران باشگاه باید در مقابل حواشی ایجاد شده، نقش بازدارنده ایفا کنند و اجازه ندهند استقلال کانون درگیری و مسائل فرعی شود.

به گزارش آوای استقلال، مصاحبه ستار همدانی را در زیر می خوانید:
آینده استقلال را در هفته ‌های پایانی لیگ چطور ارزیابی می‌کنید؟

وضعیت کلی این فصل خوب است و قهرمانی،کاملاً در دستان اعضای تیم است.  شش امتیاز  اختلاف با تیم دوم جدول، داشتن یکی از بهترین خطوط هجومی و بهترین خط دفاع لیگ همه چیز را برای قهرمانی استقلال در لیگ فراهم کرده است. شش بازی باقیمانده را می‌توان، شش فینال حساس برای استقلال نامگذاری کرد و امیدوارم کادرفنی و بازیکنان بتوانند در پایان، جام را به دست بیاورند و هواداران را خوشحال کنند.

شش امتیاز اختلاف با تیم دوم را نقطه اطمینان‌بخشی برای تیم می‌دانید؟

به نظر من همه چیز به خود تیم استقلال بستگی دارد. هم می‌تواند مطمئن باشد، هم نه. شش بازی باقیمانده و همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارند. هر اتفاقی ممکن است در این شش بازی رخ دهد؛ مثلا تیم با اختلاف بیشتر از شش امتیاز قهرمان شود و یا  خدای ناکرده این اختلاف کم شود و یا قهرمانی از دست برود. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

بازی با سپاهان را چطور می‌بینید؟

تقابل با سپاهان همیشه حساس و جذاب است. سپاهان تیم منسجم و بسیار خوبی دارد و همیشه برای تیم‌های تهرانی دردسر ایجاد کرده است. این تیم اصلاً از قبل بازنده به میدان نمی‌آید و همیشه از مدیریت و بازیکنان بسیار خوبی بهره‌مند است. بازی در اصفهان همواره دشوار است و شاید از شش بازی باقیمانده بتوان اسم این بازی را فینال اصلی نامگذاری کرد؛ چون استقلال با برد می‌تواند یک گام بلند برای قهرمانی بردارد.  البته سپاهان هم با باخت، کاملاً از کورس قهرمانی عقب می‌ماند و شانس خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل، من اسم این بازی را فینال می‌گذارم.

در هفته‌های اخیر بیانیه‌های زیادی از سمت باشگاه‌ها منتشر شد. آیا این استراتژی صحیح بود؟

در بحث بیانیه‌ها، مدیریت باید سریع‌تر به این قضیه ورود می‌کرد و جلوی این مسائل را می‌گرفت. بیانیه دادن سودی که ندارد هیچ، بلکه باعث بر هم ریختن تمرکز تیم می‌شود. هر مجموعه‌ای مشکلات خودش را دارد اما وقتی تیمی در کورس قهرمانی قرار دارد و شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید باید تا جای ممکن از مسائل حاشیه‌ای دور شود و تمام تمرکزش را روی بازی‌های باقیمانده بگذارد تا به امید خدا به جام دست پیدا کند.

من امیدوارم که استقلال با ایجاد آرامش بتواند بعد از سال‌ها جام قهرمانی را به هواداران تقدیم کند. این آرزوی همه ما استقلالی‌ها است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22795

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.