همدانی: استقلال برای دربی باید تمرکز داشته باشد | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

همدانی: استقلال برای دربی باید تمرکز داشته باشد

  • کد خبر : 28602
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
همدانی: استقلال برای دربی باید تمرکز داشته باشد
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در اولین بازی خود جدال سختی با پرسپولیس پیش رو دارد و باید برای این مسابقه حساس تمرکز کافی و کامل را در اختیار داشته باشد.

به گزارش آوای استقلال، «ستار همدانی» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی آوای استقلال اظهار داشت: استقلال در تعطیلات لیگ برتر این فرصت را در اختیار داشت با تمریناتی که زیر نظر ریکاردو ساپنیتو برگزار می‌کند نقاط ضعف و قدرت خود را برطرف و تقویت  و به آمادگی کامل برسد.
وی افزود: استقلال در اولین بازی خود جدال سختی با پرسپولیس پیش رو دارد و باید برای این مسابقه حساس تمرکز کافی و کامل را در اختیار داشته باشد.
همدانی خاطرنشان کرد: استقلال مشکلات و چالش‌هایی را دارد که باید این چالش‌ها برطرف شود، آبی‌پوشان مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند و نباید حاشیه و مشکلاتی که از قبل وجود داشته خللی در برنامه‌های آنها ایجاد کند.
تصریح کرد: بازی با رقیب سنتی که اکنون در صدر جدول قرار دارد تاثیر زیادی در ادامه فصل خواهد داشت و اگر شاگردان ریکاردو ساپینتو سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورند به طور حتم با اتفاقات و روحیه بهتری ادامه بازی‌ها را دنبال خواهند کرد و حتی به صدر جدول می‌رسند.
وی تاکید کرد: فتح‌الله‌زاده مدیر با تجربه و توانمندی است و به طور حتم با تجربیات گرانبهایی که در در فوتبال ایران دارد تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزند و البته کاری دشوار پیش رو دارد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال راه درازی را تا پایان فصل پیش رو دارد و همه باید دست به دست هم دهند تا در این مسیر کمک حال استقلال باشند، هواداران باید از استقلال حمایت کنند تا افتخارات گذشته تکرا شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28602

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.