هشت مرداد، هشت مدیر فوتبالی مادام العمر محروم می شوند | آوای استقلال
1
آخرین خبر از تشکیل دادگاه برای مقصران فاجعه ویلموتس

هشت مرداد، هشت مدیر فوتبالی مادام العمر محروم می شوند

  • کد خبر : 8967
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
هشت مرداد، هشت مدیر فوتبالی مادام العمر محروم می شوند
دادگاه CAS جلسه رسیدگی به پرونده محکومیت 6 میلیون دلاری ایران در قرارداد مارک ویلموتس را اوایل تیرماه برگزار کرد و برخی منابع خبری مدعی هستند این حکم شکسته می شود و غرامت ایران بیشتر از همان 2 میلیون یورویی که به حساب زراعت بانک ویلموتس در ترکیه ریختیم، نیست. اما جریان رسیدگی به مقصران این فاچجعه همچنان پا برجاست.

به گزارش آوای استقلال، رای دادگاه CAS نیز خلالی در رسیدگی به پرونده مقصران این فاجعه که فوتبال ایران را میلیون دلاری بدهکار کردند و فدراسیون را هم خانه به دوش، به وجود نمی آورد.

مهدی تاج به عنوان رییس و حیدر بهاروند، لیلا صوفی‌زاده، محمود اسلامیان، کاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی و فریدون اصفهانیان، هشت نفری هستند که پای قرارداد مارک ویلموتس را امضا کرده اند و به نوعی همگی در انعقاد این قرارداد نقش داشته اند و قرار است دادگاه کیفری ای برای صدور حکم نهایی برای این هشت نفر روز ۸ مرداد برگزار شود.

از همان زمان اعلام حکم پرونده ویلموتس از سوی فیفا، بسیاری معتقد بودند کسانی که پای این حکم را امضا کرده اند باید حتما ممنوع الفعالیت و ممنوع المعامله شوند تا جلوی اتفاقات این چنینی گرفته شود اما برخی از این افراد همچنان به فعالیت های فوتبالی خود ادامه می دهند و هنوز برخورد جدی ای با این ۸ نفر صورت نگرفته است.

سازمان بازرسی کل کشور نیز پس از اعلام حکم ویلموتس از برخورد با مقصران این پرونده خبر داد و در همین راستا منابع خبری، خبر می دهند که قرار است دادگاه این هشت نفر روز ۸ مرداد برگزار شود و شنیده ها حاکی از آن است که آن ها در این جلسه مادام العمر از فعالیت فوتبالی محروم می شوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8967

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.