هر تیمی می‌تواند از النصر امتیاز بگیرد | آوای استقلال
0
برتری مقتدرانه الهلال، یک امتیاز پرسپوليس را زیر سوال برد

هر تیمی می‌تواند از النصر امتیاز بگیرد

  • کد خبر : 34337
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
هر تیمی می‌تواند از النصر امتیاز بگیرد
جمعه شب مسابقه دربی ریاض که برای هر دو تیم ثروتمند و متمول سعودی یک دیدار حساس و حیثیتی محسوب می‌شد، در حضور ستاره های سرشناس دو تیم الهلال و النصر با نتیجه قاطع سه بر صفر به سود آبی پوشان الهلال تمام شد.

به گزارش آوای استقلال، این شکست باعث شد تا زنگ خطر برای النصر و سرمربی این تیم به صدا درآید و با توجه به عادت دیرینه سعودیها در تغییر و تحول فوری کادر فنی و کم حوصلگی آنها که فرصت چندانی به یک مربی ناکام نمی‌دهند احتمال تحول روی نیمکت النصر پس از شکست سنگین برابر الهلال بسیار زیاد خواهد بود.
این در حالی است که النصر در بازی قبل خود نیز در حالیکه از دقیقه ۱۷ بازی ۱۰ نفره شده بود مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید تا حالا مشخص شود آن تساوی هم بیش از آنکه حاصل هنر و اقتدار نماینده ایران باشد، دلالت بر ضعف و افول النصر دارد که به یکباره دچار اُفت شدید و ناتوانی در سازمان دفاعی شده و در برابر پرسپولیس هم خط دفاع و دروازه بان این تیم چندین اشتباه مسلم داشتند و الهلال هم ثابت کرد که النصر دیگر آن تیم شکست ناپذیر هفته های گذشته نیست.
با این اوصاف و با نتیجه برتری قاطع الهلال برابر النصر می‌توان اذعان کرد که تساوی پرسپولیس در خانه النصر مقابل این تیم نیز کار چندان بزرگی نبوده و این النصر است که به دلایل نامعلوم بسیار ضعیف و شکننده شده و اکنون انتظار می‌رود که با تداوم این شرایط سایر تیم‌ها هم در هفته های آتی از این تیم متمول امتیاز گرفته و حتی النصر را شکست دهند.
هر چند پرسپولیس از دقیقه ۱۷ که النصر ۱۰ نفره شد این فرصت را داشت که از ۱۰ نفره شدن این تیم نهایت بهره را ببرد اما ظاهرا ترس و دانش کم کادر فنی پرسپولیس مانع آن شد که نماینده ایران برابر یک النصر ضعیف و شکننده نتیجه ای بهتر از تساوی کسب کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34337

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.