هدف بزرگ «سا پینتو» در آزادی | آوای استقلال
1

هدف بزرگ «سا پینتو» در آزادی

  • کد خبر : 30803
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
هدف بزرگ «سا پینتو» در آزادی
دوئل دو سرمربی خارجی در آزادی دیدنی می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال و تراکتور در شرایطی در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر باید در مقابل هم صف‌آرایی کنند که به لحاظ شرایط جدول، این مسابقه هیچ حساسیتی برای دو تیم ندارد. آبی‌ها هفته گذشته در رفسنجان جشن پیروزی گرفتند اما شانس‌شان برای رسیدن به قهرمانی باتوجه به برتری تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به صفر رسید تا لیگ بیست‌ودوم را در جایگاه دوم جدول به پایان ببرند و تراکتور تبریز هم با کسب ۳ امتیاز خانگی خیالش از حضور در رتبه چهارم جدول آسوده شد تا در همسایگی یکدیگر دو تیم فصل را به پایان برسانند.

 

ریکاردو سا پینتو و پاکو خمس در فصل جاری دو تقابل با یکدیگر داشته‌اند؛ دوئل رفت در لیگ برتر و سپس مصاف در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی که دو مسابقه با نتایج متفاوت به پایان رسید و در تبریز، تراکتوری‌ها توانستند بازی دور رفت لیگ برتر را به سود خود به پایان ببرند اما در جام حذفی، ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای استقلال و تراکتور به سود شاگردان سا پینتو به پایان رسید و آن‌ها توانستند گام اول را در جام حذفی با موفقیت بردارند تا در دوئل روز پنجشنبه هر دو سرمربی به دنبال دومین برد خود باشند.

 

«خمس» از «سا پینتو» جلو افتاد!

پاکو خمس از هفته دوازدهم لیگ برتر سکان هدایت تیم تراکتور تبریز را پذیرفت و جانشین قربان بردیف شد. خمس در شرایطی کارش را در تراکتور آغاز کرد که در گام نخست موفق شد با یک گل تیم پیکان تهران را شکست بدهد و در ادامه روند درخشان سرخ‌پوشان تبریزی باعث شد تا آن‌ها بتوانند به کورس مدعیان نزدیک شوند و با پیشرفت چشمگیر خود را به رتبه چهارم جدول رساندند و در این جایگاه موقعیت‌شان را تثبیت کردند.

 

خمس که قراردادش را به تازگی با تراکتور تمدید کرده و قرار است در ۳ فصل آینده هم سکان‌دار سرخ‌پوشان تبریزی باشد، در طول ۱۸ بازی توانسته ۳۷ امتیاز همراه تراکتور به‌دست بیاورد تا میانگین امتیازی ۲٫۰۵ به نام این سرمربی اسپانیایی به‌ثبت برسد. ریکاردو سا پینتو هم که از ابتدای لیگ بیست‌ودوم سکان هدایت استقلال را برعهده دارد، با کسب ۵۹ امتیاز در ۲۹ مسابقه میانگین امتیاز ۲٫۰۳ را در کارنامه‌اش دارد تا به لحاظ میانگین امتیازی، خمس از سرمربی پرتغالی آبی‌ها پیشی بگیرد.

 

دوئل تشریفاتی که سرنوشت‌ساز شد

ریکاردو سا پینتو هنوز آینده کاری‌اش در استقلال مشخص نیست و مدیران استقلال مدعی هستند که پیشنهاد تمدید قرارداد را به سا پینتو ارائه کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که آن‌ها چشم‌انتظار تعیین سرنوشت آبی‌ها در جام حذفی هستند. سا پینتو بعد از ناکامی در فتح لیگ برتر امید به ثبت بهترین پایان ممکن دارد و امیدوار است بتواند پیش از دیدار با نساجی در جام حذفی، بردی روحیه‌بخش را در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تراکتور تبریز به‌دست آورد تا به نوعی شکست در بازی رفت را جبران کرده باشد.

 

سا پینتو در صورت کسب پیروزی در مقابل تراکتور می‌تواند میانگین امتیازی خود را به عدد ۲٫۰۶ برساند و در نقطه مقابل، میانگین امتیازات خمس ۱٫۹۴ خواهد شد اما اگر سرمربی اسپانیایی تراکتور بتواند برنده دوئل عصر پنجشنبه باشد، معادلات تغییر می‌کند؛ به‌طوری که پاکو خمس با میانگین امتیازی ۲٫۱۰ فصل را به پایان خواهد برد و ریکاردو سا پینتو هم باید با میانگین امتیازی ۱٫۹۶ به کارش در لیگ بیست‌ودوم پایان دهد. در صورت ثبت نتیجه تساوی در دوئل استقلال و تراکتور، میانگین امتیازات دو سرمربی هم برابر خواهد شد و خمس و سا پینتو با میانگین امتیازی ۲ کار خود را در فصل جاری به نقطه پایان می‌رسانند که در نوع خود اتفاق جالب‌توجهی محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30803

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.