هاشمی‌نسب: پدر و مادرم بیمار هستند و به آنها می‌رسم | آوای استقلال
3
دستیاران نکونام مشخص شدند/مدافع اسبق استقلال هم اضافه می‌شود

هاشمی‌نسب: پدر و مادرم بیمار هستند و به آنها می‌رسم

  • کد خبر : 15808
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
هاشمی‌نسب: پدر و مادرم بیمار هستند و به آنها می‌رسم

به گزارش آوای استقلال، بعد از اینکه جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان مجدداً انتخاب در این تیم مشغول به کار شد امروز از نادر غبیشاوی، حسین کعبی، حمیدرضا رجبی، محمد منتظری عنوان دستیاران نکونام نام برده شد و قرار است این نفرات فعلا در تیم فولاد در کنار نکونام به کار مشغول […]

به گزارش آوای استقلال،

بعد از اینکه جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان مجدداً انتخاب در این تیم مشغول به کار شد امروز از نادر غبیشاوی، حسین کعبی، حمیدرضا رجبی، محمد منتظری عنوان دستیاران نکونام نام برده شد و قرار است این نفرات فعلا در تیم فولاد در کنار نکونام به کار مشغول شوند.
همچنین علی بداوی که بعد از حضور در کادر سال گذشته نکونام با عبدالله ویسی همکاری کرد در کادر فنی فعلی این تیم حضور نخواهد داشت.
از سوی دیگر نام مهدی هاشمی نسب مدافع اسبق استقلال که از آغاز به کار جواد نکونام در مربیگری در تیم خونه به خونه بابل در کنار وی حضور داشته و تا زمانی که نکونام با فولاد قهرمان جام حذفی شد او را همراهی کرد در بین اعضای کادر فولاد دیده نمی شود.
بر همین اساس هاشمی نسب به خبرنگار آوای استقلال گفت: در حال حاضر بندر هستم و دو ماهی می‌شود که پدر و مادرم بیمار هستند و مشغول رسیدگی به آنها هستم و به تنها چیزی که فکر نمیکنم فوتبال است با این حال صحبت‌هایی درباره حضورم در فولاد شده اما همه چیز به آینده بستگی دارد و باید ببینم چه اتفاقاتی رخ می دهد.
بر همین اساس و به گزارش آوای استقلال به نظر می‌رسد با توجه به اینکه هاشمی نسب نقش تاثیر گذاری در تیم های جواد نکونام داشته است، این مدافع اسبق جنجالی فوتبال ایران دبر یا زود به جمع فولادی‌ها اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15808

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.