هادی شکوری: قانون جذب بازیکن باید براى همه یکسان باشد  | آوای استقلال
3

هادی شکوری: قانون جذب بازیکن باید براى همه یکسان باشد 

  • کد خبر : 16684
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
هادی شکوری: قانون جذب بازیکن باید براى همه یکسان باشد 
هادی شکوری، مدافع سابق باشگاه استقلال معتقد است ممانعت از حضور بازيكنان اين تيم در ديدار مقابل گل گهر اتفاق تاسف برانگيزى بود.

به گزارش آوای استقلال، مدافع سابق باشگاه استقلال معتقد است ممانعت از حضور بازیکنان این تیم در دیدار مقابل گل گهر اتفاق تاسف برانگیزى بود.

به گزارش طرفداری، هادی شکوری در گفتگو با طرفدارى در خصوص آخرین شرایط آبى پوشان اظهار داشت:

فکر می‌کنم با ثباتی که برای استقلال امسال چه از لحاظ مدیریتی و چه از لحاظ کادر فنی و نحوه بسته شدن تیم به دست خود سرمربی به وجود آمده، معتقدم نسبت به سال‌های قبل داریم نتایج آن را می‌بینیم که در این حوزه عملکردمان بهتر و رو به پیشرفت بوده است. اگر همین روند بدون حاشیه پیش برود انشالله امسال می توانیم عنوان قهرمانی را بعد از سالها به دست بیاوریم.
وی درباره دیدار تیم های استقلال مقابل گل گهر که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت:

گل‌گهر خودش مدعی قهرمانی محسوب می‌شود و از تیم‌های خوب و استخوان دار است. به هر حال شناختی که سرمربیان و بازیکنان دو تیم از افکار یکدیگر داشتند باعث شد شرایط این بازی سخت و پیچیده شود اما در مجموع بازی جانداری را از هر دو تیم شاهد بودیم.

مدافع اسبق استقلال درباره صدور نشدن مجوز برای استفاده از بازیکنان خارجی این تیم در لحظه آخر قبل از دیدار مقابل گل گهر تصریح کرد:

در هر صورت اتفاق ناخوشایندى برای استقلال در این دیدار رقم خورد و اجازه ندادند مجیدی از همه داشته هایش استفاده کند. ایجاد یک سری فیلترها برای حضور بازیکنان خارجی مناسب است تا بازیکنان با کیفیت وارد فوتبال ایران شوند، فیلترهایی مانند اینکه بازیکن ملی پوش باشد یا در یک لیگ معتبر یا تیم معتبر در سال‌های اخیر بازی کرده باشد و از رزومه خوبی بهره ببرد اما بحث این است که اگر قانونی وجود دارد باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد نه اینکه این قانون شامل حال یک تیم شده و شامل حال تیم دیگر نشود. اینکه یک سری تیم‌های خاص بخواهند در یک سری شرایط خاص این کارها را انجام بدهند یک مقدار حواشی به وجود می آورد و این موضوع خودش می‌تواند آسیب‌زا باشد، آن هم براى تیم هایی مثل استقلال که هزینه کرده‌اند و بازیکنان خوب و با کیفیتی را جذب کردند. اگر این قانون تصویب شده فرقى بین بازیکن خارجى جدید و بازیکنى که از سال هاى قبل بوده وجود ندارد. این تبعیض ها سوال برانگیز است که چرا یک باشگاه مى تواند از بازیکن خارجى خودش استفاده کند و باشگاه دیگر نمى تواند.
پیشکسوت فوتبال ایران یادآور شد:

اگر استقلال باشگاه دولتى است و قادر به جذب بازیکن خارجى نیست این شرایط باید براى همه وجود داشته باشد و نمى شود در یک لیگ شرایط تیم ها براى رقابت عادلانه نباشد.الان استقلال به بازیکنان خارجی خود نیاز دارد و اینکه در آخرین لحظات اجازه ندهند این تیم از بازیکنان خارجی خود در یک دیدار مهم و حساس استفاده کند می تواند غیر عادلانه و چه بسا ظالمانه باشد.
شکوری در پایان گفت:

به هر حال استقلال دو بازیکن جذب کرده و آنها براى این تیم بازى کرده اند پس مشکلى ندارند اما اینکه الان این سنگ اندازی ها می شود به نظر من یک مقدار غیر منطقی، نامعقول و ناعادلانه است و موجب ناراحتى و نگرانى هواداران مى شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16684

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.