نیک نفس: کمکی از بیرون نداریم و فقط خودمان باید پشت استقلال باشیم | آوای استقلال
2

نیک نفس: کمکی از بیرون نداریم و فقط خودمان باید پشت استقلال باشیم

  • کد خبر : 33905
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
نیک نفس: کمکی از بیرون نداریم و فقط خودمان باید پشت استقلال باشیم
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کمکی از بیرون نداریم و اگر خودمان هم پشت خودمان نباشیم، دیگر هیچ چیز.

به گزارش آوای استقلال، زبیر نیک نفس پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک، درمورد صحنه اخراج محمد حسین مرادمند، اظهار داشت: نمی‌دانم درست بود یا نه اما در صحبتی که با مرادمند داشتم گفت داور به او گفته آرنج زدی در شرایطی که آرنج نزدم. اگر تصمیم داور اشتباه بوده باشد، همان صحنه بازی را سخت کرد.

وی درمورد صحنه مشکوک دقیقه ۶ و اعلام نشدن پنالتی به سود استقلال، عنوان کرد: در آن صحنه روی مهرداد محمدی خسته شد.

هافبک استقلال درخصوص شرایط مصدومیت خودش، توضیح داد: ۳-۲ روز قبل از ناحیه همسترینگ مشکلی در تمرین برای من پیش آمد اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. شاید یک تا هفته دور باشم.

نیک نفس درمورد کاهش قرارداد بازیکنان که سبب ثبت قرارداد بلانکو شد، گفت: صحبتی که با باشگاه داشتیم، قرار شد مقداری از قرارداد خود را برای ثبت قرارداد بلانکو کاهش بدهیم. قرارداد برخی نفرات مثل سعید مهری، امید حامدی‌فر و مهدی هاشمی نسب هم حدود ۱۰۰ میلیون تومان است. باید قراردادها را کاهش بدهیم تا سقف قرارداد پایین بیاید. وظیفه ما است این کار را انجام بدهیم زیرا به جز خودمان و مجموعه باشگاه هیچکس را نداریم.

وی افزود: کمکی از بیرون نداریم و اگر خودمان هم پشت خودمان نباشیم، دیگر هیچ چیز. وظیفه خود را انجام دادیم و ان‌شاءالله تیم بودن‌مان باعث شود آخر فصل اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

هافبک استقلال درمورد مطالبات فصل گذشته، توضیح داد: باید این مطالبات را بگیریم. فعلا خبری نیست اما امیدواریم این مشکل حل شود.

نیک نفس درپاسخ به این سوال که با توجه به بدقولی‌های انجام شده چگونه بازیکنان حاضر به کاهش قراردادشان شدند، گفت: اگر این کار را نمی‌کردیم، بلانکو نمی‌توانست بازی کند. من و ۶-۵ بازیکن دیگر این کار را انجام دادیم. فقط خودمان هستیم و باید به هم کمک کنیم.

وی درمورد شکایت آلومینیوم از استقلال به خاطر ثبت قرارداد بلانکو، گفت: مطمئن باشید اگر باشگاه می‌خواست غیرقانونی کار کند، امروز بلانکو بازی نمی‌کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33905

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.