نیک‌نفس: سپاهان با نصف موقعیت مقابل استقلال پیروز شد | آوای استقلال
1

نیک‌نفس: سپاهان با نصف موقعیت مقابل استقلال پیروز شد

  • کد خبر : 32712
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
نیک‌نفس: سپاهان با نصف موقعیت مقابل استقلال پیروز شد
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان با نصف موقعیت بازی را برد اما ما هم فرصت‌های زیادی داشتیم.

به گزارش آوای استقلال، زبیر نیک‌‌نفس پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازی سنگین خوب بازی کردیم. موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم و از طرفی فرصت‌های خوبی هم داشتیم. سپاهان با نصف موقعیت توانست مسابقه را ببرد.

وی در مورد اینکه آیا مهاجم سپاهان قبل از پنالتی دادن ایمان سلیمی روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شد، گفت: در جریان بازی متوجه حرکت نشدم اما وقتی فیلم را دیدم فکر می‌کنم میلاد زکی‌پور ارسلان مطهری را هول داد، آن صحنه خطا بود. در نیمه دوم نیز روی حرکت مهرداد محمدی برای ما پنالتی گرفته نشد. در بازی‌هایی به این شکل بین دو تیم بزرگ تک صحنه‌ها نتیجه را مشخص می‌کند. متأسفانه در تک صحنه‌ها چنین اتفاقی برای ما افتاد و بازی که حق‌مان نبود، باختیم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه این تیم به نسبت گذشته امشب فوتبال روانی بازی نکرد، توضیح داد، هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و همدیگر را آنالیز می‌کنند و راه‌های نفوذ را می‌بندند. سپاهان هم مانند بازی قبلی‌اش موقعیت آنچنانی نداشت. ورزشگاه نقش جهان همیشه چمن خوبی داشته اما نمی‌دانم چه مشکلی دارد که در این زمین راه رفتن هم سخت است چه برسد به اینکه بخواهید بازی کند زیرا اصلاً چمنی نیست بلکه خاکی است و پستی و بلندی دارد.

نیک‌نفس خاطرنشان کرد: این زمین به هیچ وجه در حد این بازی نبود اما خیلی خوب و منطقی بازی کردیم. به تیم خوب سپاهان موقعیت ندادیم و فرصت هم داشتیم اما روی تک‌ صحنه‌هایی که می‌توان در موردش بحث کرد، باختیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اتفاقات مربوط به نقل و انتقالات استقلال در این بازی خودش را نشان نداد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. اگر سپاهان با موقعیت‌های زیاد استقلال را می‌برد می‌شد این حرف را زد اما چنین چیزی نیست، با این حرف موافق نیستم.

هافبک استقلال در خصوص احتمال اینکه آیا این تیم در فصل جدید می‌تواند نتیجه بگیرد و حتی قهرمان شود، گفت: هفته سوم است، بازی به بازی فکر می‌کنیم و هنوز زود است در مورد این مسائل صحبت کنیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32712

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.