نیمکت تیم ملی حق مربیان استقلالی است | آوای استقلال
2
اگر قرار است سرمربی بزرگ خارجی نیاوریم؛

نیمکت تیم ملی حق مربیان استقلالی است

  • کد خبر : 28490
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
نیمکت تیم ملی حق مربیان استقلالی است
وقت آن است نیمکت تیم ملی درصورت حضور سرمربی ایرانی، پذیرای استقلالی ها باشد.

به گزارش آوای استقلال، تیم ملی در رقابت های جام جهانی قطر نتایج خوبی نگرفته و همه ارکان این مجموعه در ناکامی ما سهیم بودند اصلاً قصد نداریم تمام مشکلات را گردن یک نفر بیندازیم یا اینکه گروهی را تبرئه کنیم چون وقتی ناکامی حاصل می شود قطعاً همه مقصر بوده اند و اگر فتحی هم به دست می آید، باید به نام تمام افراد نوشته شود ولی واقعیت امر این است که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بود و بیشتر از سایر اعضای کاروان ایران باید پیرامون نتایج تیم ملی نقش قبول کند. رفتاری که البته تا کنون انجام نداده و حتی حاضر نشده است در یک برنامه تلویزیونی صراحتاً پیرامون شرایط تیم ملی ایران صحبت کند در حالیکه این تیم با مالیات مردم آماده شد و حق طبیعی ملت است تا بدانند چرا در قطر خوب نتیجه نگرفتیم؟

سرمربی خارجی؟

هنوز مشخص نیست کارلوس کی روش قراردادش را تمدید می‌کند یا یک سرمربی جدید برای ایران انتخاب خواهد شد ولی می‌توان حدس زد اگر کی روش به هر دلیلی دیگر سرمربی ایران نشود احتمال استفاده از سرمربیان خارجی به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند و با توجه به قیمت ارز و بدهی های فدراسیون، نگاه‌ها به سمت مربیان وطنی خیره خواهد شد. این دقیقاً همان مسئله مهمی است که باید از همین حالا پیرامون آن تدبیر کرد.

حق مربیان استقلالی

اگر فدراسیون سراغ سرمربیان بزرگ خارجی نرود و تیم ملی با کادر ایرانی آماده حضور در جام ملتهای ۲۰۲۳ شود بدون هیچ شک و تردیدی این نیمکت حق مربیان استقلالی خواهد بود. از فرهاد مجیدی گرفته که فصول موفقی را طی چند سال اخیر سپری کرده‌ است تا امیر قلعه نوعی که گل گهر را از تیمی متوسط که برای سقوط نکردن می جنگید به یک مدعی عنوان قهرمانی تبدیل کرده است. این ها نفر واقعاً شایستگی هدایت تیم ملی را دارند. البته قطعاً اولویت با روی کار آوردن یک سرمربی بزرگ خارجی است ولی اگر قرار بر استفاده از مربیان داخلی باشد، نیمکت تیم ملی حق مربیان استقلالی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28490

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.