نگرانی‌های پرسپولیس در ایام نوروز سر کشید! | آوای استقلال
2

نگرانی‌های پرسپولیس در ایام نوروز سر کشید!

  • کد خبر : 21887
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۵
نگرانی‌های پرسپولیس در ایام نوروز سر کشید!
اظهارات اخیر پرسپولیسی‌ها بیشتر از همیشه نشانگر نگرانی‌های آنها از قهرمانی استقلال است.

به گزارش آوای استقلال، هنوز یک هفته از سال جدید نگذشته است که یحیی گل‌محمدی و ارکان باشگاه پرسپولیس علیه استقلال با کلیدواژه داوری موضع می‌گیرند.

ابتدا از گل‌محمدی شروع کنیم که با افتضاحی که در دربی بوجود آورد و چهره واقعی‌اش را نشان داد، به جای اینکه از جامعه فوتبال و داوری عذرخواهی کند باز هم علیه سیدمهدی سیدعلی داور دربی موضع گرفت. اگر هر جای دنیا این اتفاقات می‌افتاد تاکنون حکم محرومیت چند ماهه سرمربی خاطی صادر شده بود تا او به خودش اجازه هر صحبتی را ندهد. وقتی با گذشت ۱۰ روز از حکمی صادر نشده، معلوم است گل‌محمدی به خودش اجازه می‌دهد هر صحبتی را مطرح کند. موضوع بعدی قهر و آشتی‌های این مربی است که حتی باعث تمسخر پرسپولیسی‌ها در صفحات مجازی شده است. گل‌محمدی به جای اینکه تقصیرات را گردن دیگری بیاندازد به فکر اصلاح رفتارهای کودکانه‌اش باشد.

موضوع بعدی بیانیه‌های باشگاه پرسپولیس است که با وقاحت تمام طوری وانمود می‌کنند که گویا سرمربی استقلال در دربی افتضاح رفتاری به بار آورده است. این همه سنگ‌اندازی و لکنت زبان داشتن نشان از نگرانی آنها از قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی است. این نگرانی به ایام نوروز هم کشیده شده و نتوانسته‌اند استراحت کنند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21887

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.