نگاه همه به فرزند یک فوتبالیست بزرگ را تغییر می‌دهم/ رویایم رسیدن به پیراهن استقلال است | آوای استقلال
3
معین عنایتی مطرح کرد؛

نگاه همه به فرزند یک فوتبالیست بزرگ را تغییر می‌دهم/ رویایم رسیدن به پیراهن استقلال است

  • کد خبر : 20016
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
نگاه همه به فرزند یک فوتبالیست بزرگ را تغییر می‌دهم/ رویایم رسیدن به پیراهن استقلال است
معین عنایتی درباره شرایطش در تیم امید، مسیر خودش در راه رسیدن به تیم‌های پایه استقلال و رویاهایش صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، معین عنایتی، فرزند رضا عنایتی، که این روزها در تیم امیدهای استقلال عملکرد خوبی داشته درباره گرایش خود به فوتبال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این که من از کودکی در یک خانواده فوتبالی بزرگ شدم یا برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه می‌رفتم در فوتبالیست شدنم تاثیر داشته اما تاثیری که پدرم در فوتبالیست شدنم گذاشت هیچ چیز دیگری نداشت. من بزرگ‌ترین فرزند خانواده هستم و برادرانم هم فوتبالی هستند.

عنایتی درباره این‌که دیده می‌شود همواره فرزند بازیکنان بزرگ نمی‌توانند به آن درجه مهم پیشرفت برسند عنوان کرد: می‌دانم که پسر یک فوتبالیست بزرگ بودن سخت است زیرا همیشه آن فرزند زیر سایه پدر قرار می‌گیرد و اتهام رابطه و پارتی‌بازی هم وجود دارد. همه این‌ها باعث سخت‌تر شدن اوضاع می‌شود اما پیشرفت را غیرممکن نمی‌کنم. سعی دارم تمرکزم را روی فوتبال بگذارم تا عبارت پسر یک بازیکن فوتبال، هیچوقت بازیکن بزرگی نمی‌شود را تغییر دهم.

وی درباره مقایسه‌ها با پدرش و اولین چیزی که از غلامرضا عنایتی به خاطر دارد گفت: اولین تصویری که از پدرم بخاطر دارم گلی بود که به پرسپولیس زد. فکر می‌کنم ۳ یا ۴ سال داشتم. یکی از بهترین‌ها هم همان دیداری بود که استقلال با نتیجه یک- صفر با گل پدرم برنده شد. همه می‌گویند استایل و سبک بازی من دقیقا شبیه پدرم است. این مسئله ارثی است و البته خودم هم خوشحالم. از کودکی با او تمرین می‌کردم. پارکی جلوی خانه‌مان بود که با پدرم آن‌جا می‌رفتیم و تمرین می‌کردیم.

مهاجم تیم امید استقلال درباره شرایط این تیم و کار زیر نظر آرش برهانی گفت: کار با برهانی برای من بسیار دوست داشتنی است. کادر فنی بسیار خوبی با ما کار می‌کند. ما پارسال قهرمان امیدها شده‌ایم و امسال هم تنها ۶ امتیاز تا صدر فاصله داریم. تمام تلاش‌مان تکرار قهرمانی است. او را از دوران کودکی خودم بخاطر دارم و هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم سرمربی خودم شود. خودم بین بازیکنان قدیمی استقلال هم آرش برهانی را دوست داشتم و هم سیاوش اکبرپور را. سبک بازی جباری را هم دوست داشتم. اهداف و رویاهای خودم؟ رویای من پوشیدن پیراهن تیم بزرگسالان است و موفق شدن در هدفم. قطعا به لژیونر شدن هم فکر می‌کنم. میلان را دوست دارم و امیدوارم روزی بتوانم در تیم‌های خوب اروپایی بازی کنم.

عنایتی درباره نگاه تیم اصلی به تیم‌های پایه گفت: آقا فرهاد به دلیل مشغله نتوانسته بازی‌های ما را ببیند اما اگر نماینده‌ای برای بازی‌های ما بفرستد و توانایی‌های ما هم مشاهده شود اتفاق بسیار خوبی است زیرا همه ما به رسیدن به تیم استقلال فکر می‌کنیم و با اتفاق افتادن این مسئله انگیزه می‌گیریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20016

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.