نگاهی به دیدار مس رفسنجان – استقلال تهران | آوای استقلال
0

نگاهی به دیدار مس رفسنجان – استقلال تهران

  • کد خبر : 37249
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
نگاهی به دیدار مس رفسنجان – استقلال تهران
استقلال صدرنشین لیگ، در جام حذفی به دیدار مس رفسنجان خواهد رفت.

به گزارش آوای استقلال، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ۴ بازی بین تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌شود که یکی از بازی‌ها بین مس رفسنجان و استقلال برگزار خواهد شد. این بازی فردا (دوشنبه) چهاردهم اسفندماه از ساعت ۱۷ به میزبانی مس رفسنجان انجام خواهد شد.

ترس از تکرار خاطره ۱۴ سال پیش
استقلال یکی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ جام حذفی است. این تیم تنها ۳ بار موفق به صعود به جمع ۱۶ تیم برتر نشده که آخرین آن به ۱۴ سال پیش بازمی‌گردد، در فصل ۸۸-۱۳۸۷ تنها مصاف استقلال و مس رفسنجان در جام حذفی اتفاق افتاد و مس رفسنجان که در آن مقطع در لیگ برتر حضور نداشت در ضربات پنالتی استقلال را حذف کرد. مس رفسنجان تاکنون موفق به پیروزی برابر استقلال نشده است.

استقلال ۷ بار موفق به قهرمانی در جام‌ حذفی شده، مس رفسنجان اما بهترین عملکردش ۳ بار صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی است. جواد نکونام سرمربی استقلال، سابقه قهرمانی در این جام به همراه فولاد خوزستان را دارد و در آن فصل سپاهان با هدایت محرم نویدکیا سرمربی فعلی مس رفسنجان را حذف کرد. بهترین کارنامه نویدکیا در جام حذفی صعود به یک‌چهارم نهایی است.

به امید حفظ فرم خوب لیگ
استقلال روزهای خوبی را در لیگ سپری می‌کند. این تیم در رده نخست جدول است و کمترین باخت را در این فصل داشته است. استقلال در شرایطی در این بازی میهمان است که عملکرد این تیم در خارج از خانه با بازی‌های خانگی قابل قیاس نیست و این تیم در ۶ بازی قبلی خارج از ورزشگاه آزادی بردی نداشته است ولی آخرین تیمی که استقلال به عنوان میهمان برابر آن به برتری رسید مس رفسنجان بود که در بازی رفت استقلال یک بر صفر برنده شد.

مس رفسنجان پس از آنکه در نیم‌فصل اول نتایج قابل قبولی نگرفت، دست به تغییر در کادرفنی زد و محرم نویدکیا هدایت این تیم را برعهده گرفت و تا اینجا توانسته این تیم را متحول کند و این تیم در ۳ بازی که نویدکیا مربی آن بوده گل نخورده و ۵ امتیاز کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37249

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.