نکونام به دنبال بهترین ترکیب برای انتقام‌گیری از محرم؛ سورپرایز در راه است؟ | آوای استقلال
0

نکونام به دنبال بهترین ترکیب برای انتقام‌گیری از محرم؛ سورپرایز در راه است؟

  • کد خبر : 38090
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
نکونام به دنبال بهترین ترکیب برای انتقام‌گیری از محرم؛ سورپرایز در راه است؟
استقلال در اولین بازی رسمی‌اش در سال 1403 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت که در ایام تعطیلات فیفادی ۲ بازی دوستانه مقابل تیم‌های پیکان و استقبال را برگزار کردند و توانستند ۲ برد به‌دست آورند، حالا باید امشب (شنبه) در جریان رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران به میدان بروند و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، شاگردان جواد نکونام از ساعت ۱۹ میزبان مس رفسنجان خواهند بود؛ آن‌هم در مسابقه‌ای که استقلالی‌ها برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول و برداشتن گامی مهم به سوی قهرمانی نیاز مبرمی به ۳ امتیازش دارند.

جواد نکونام، سرمربی استقلال با توجه به فشردگی بازی‌های آبی‌پوشان در لیگ بیست‌وسوم، در نبرد جام حذفی برابر مس رفسنجان تصمیم گرفت تا ترکیب تیمش را تغییر بدهد و به چند مهره کلیدی خود استراحت داد اما حالا به نظر می‌رسد که برای مصاف لیگ برتری با نارنجی‌پوشان، شرایط متفاوت خواهد بود و استقلالی‌ها با تمام قوا به مصاف مس خواهند رفت تا بتوانند ۳ امتیاز جدال حساس برابر این تیم را به‌دست آورند و همچنان در قامت صدرنشین لیگ بیست‌وسوم به کار خود ادامه بدهند.

نیمکت‌نشینی اجباری مدافع ملی‌پوش؟
حسین حسینی که در فصل جاری مدعی اول دریافت دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم است، بدون‌شک گزینه اصلی نکونام برای حضور در خط دروازه آبی‌ها خواهد بود و حسینی در مسابقه امشب به دنبال چهاردهمین کلین‌شیت خود در فصل جاری است. سرمربی آبی‌پوشان پایتخت نشان داده به آرایش ۳دفاعه اعتقاد ویژه‌ای دارد و از میان گزینه‌های در دسترس جواد نکونام، به نظر می‌رسد که احتمالاً او امشب به رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی اعتماد خواهد کرد و محمدحسین مرادمند از روی نیمکت کار خود را برابر مس رفسنجان آغاز می‌کند. صالح حردانی دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت او، احتمالاً حردانی نیمکت‌نشین خواهد بود و میلاد فخرالدینی در سمت راست در نقش وینگ‌بک به میدان می‌رود و ابوالفضل جلالی هم گزینه حضور در قامت وینگ‌بک چپ آبی‌ها است.

مثلث محبوبِ نکونام در خط هافبک
سرمربی استقلال در فصل جاری دستِ بازی در خط هافبک تیمش نداشته و با توجه به سبک بازی مورد علاقه جواد نکونام، خط هافبک آبی‌ها بیشتر با حضور مثلث روزبه چشمی، آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور شکل گرفته است. هر چند که در این میان، بازیکنانی مانند زبیر نیک‌نفس، امید حامدی‌فر و سعید مهری هم در ترکیب استقلال فرصت بازی به‌دست آورده‌اند اما با توجه به جدایی مهری و البته عملکرد خوب مثلث چشمی، رضاوند و مهدی‌پور، احتمالاً این ۳ بازیکن امشب در ترکیب اولیه آبی‌ها حضور خواهند یافت.

خط حمله استقلال در قُرُق خارجی‌ها؟
نکونام به استفاده از مهاجم سایه و مهاجم هدف در ترکیب تیمش اعتقاد دارد و او در فصل جاری به بازیکنانی مانند جلال‌الدین ماشاریپوف، پیمان بابایی، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو فرصت بازی داده است. برای مسابقه امشب احتمال می‌رود که دوره نیمکت‌نشینی محمدی تمدید شود و احتمالاً جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو برای آبی‌ها به میدان می‌روند و ۲ ستاره خارجی استقلال از ابتدا در خط حمله این تیم برابر مس رفسنجان حضور پیدا می‌کنند تا ترکیب ۱۱ نفره آبی‌ها تکمیل شود.

ترکیب احتمالی استقلال تهران برابر مس رفسنجان
حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38090

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.