نوری: یکسری‌ها آرامش این روزهای استقلال را دوست ندارند/ داوری‌ها نباید به ضرر ما باشد | آوای استقلال
1

نوری: یکسری‌ها آرامش این روزهای استقلال را دوست ندارند/ داوری‌ها نباید به ضرر ما باشد

  • کد خبر : 15915
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
نوری: یکسری‌ها آرامش این روزهای استقلال را دوست ندارند/ داوری‌ها نباید به ضرر ما باشد

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری در گفت‌وگو با آوای استقلال، درباره نتایج تیم استقلال در چهار هفته اول لیگ برتر گفت: خوشبختانه استقلال شروع خوبی در لیگ داشت و می‌بینیم در صدر جدول است. اگر بحث کیفیت بد زمین ورزشگاه حافظیه شیراز و داوری نبود استقلال می‌توانست برنده بازی با فجرسپاسی باشد. او ادامه […]

به گزارش آوای استقلال،
محمد نوری در گفت‌وگو با آوای استقلال، درباره نتایج تیم استقلال در چهار هفته اول لیگ برتر گفت: خوشبختانه استقلال شروع خوبی در لیگ داشت و می‌بینیم در صدر جدول است. اگر بحث کیفیت بد زمین ورزشگاه حافظیه شیراز و داوری نبود استقلال می‌توانست برنده بازی با فجرسپاسی باشد.

او ادامه داد: دوست نداریم بهانه بیاوریم اما داوری‌ها نباید به ضرر ما تمام شود. در بازی با فجر کارشناسان نظر دادند که داوری به ضرر استقلال بود. امتیازهای اول فصل اهمیت زیادی دارد و نباید به خاطر اشتباه داوری امتیاز از دست بدهیم.

پیشکسوت استقلال از کارشکنی برخی‌ها علیه استقلال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مسائلی را می‌بینیم و می‌شنویم که عجیب است. یکسری دوست ندارند آرامش این روزهای استقلال را ببینند، به همین دلیل منتظر فرصت هستند تا این تیم را وارد حاشیه کنند. مدیریت باشگاه با آمدن مصطفی آجرلو شرایط بهتری پیدا کرده و مراقب این مسائل هست. می‌دانیم جریان‌هایی هستند که نمی‌خواهند استقلال اوج بگیرد اما به امید خدا این تیم می‌تواند امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15915

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.