نوری: پرسپولیس و سپاهان باید به لیگ دسته ۲ سقوط می‌کردند! | آوای استقلال
0

نوری: پرسپولیس و سپاهان باید به لیگ دسته ۲ سقوط می‌کردند!

  • کد خبر : 35355
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
نوری: پرسپولیس و سپاهان باید به لیگ دسته ۲ سقوط می‌کردند!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که اگر قرار به رعایت عدالت بود، «باید تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به دسته دوم سقوط می‌کردند نه اینکه امتیازات آنها بازگردانده شود!»

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری در واکنش به قهرمانی استقلال در نیم‌فصل لیگ برتر اظهار داشت: استقلال پس از پشت سر گذاشتن اتفاقات و حاشیه‌هایی که از ابتدای فصل متحمل شد، در نهایت توانست به آنچه که استحقاقش را دارد برسد.

وی مدعی شد: استقلال قدرتمند ظاهر شد و اجازه نداد تا دست‌های پشت پرده‌ای که نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود به هدف خود برسند. به طور حتم این تیم در نیم فصل دوم باید در چند جبهه مبارزه کند. شما به دیدارهای آخر نیم‌فصل نگاه کنید؛ چند بازی داوران به نفع پرسپولیس سوت زدند؟ در بازی آخر مقابل مس رفسنجان گل آفساید این تیم درست اعلام شد! همه کار برای این تیم کردند اما استقلال حرف‌هایش را در زمین فوتبال زد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: پرسپولیس و سپاهان قانون سقف قرارداد را دور زدند و به جای اینکه تنبیه سخت‌تری برایشان در نظر گرفته شود، مورد حمایت هم قرار گرفتند. اگر قرار بود عدالت رعایت شود پرسپولیس و سپاهان باید به دسته دوم سقوط می‌کردند نه اینکه امتیازات آنها بازگردانده شود.

نوری ادامه داد: تقویت استقلال برای نیم فصل دوم اهمیت ویژه‌ای دارد. این تیم برای ادامه موفقیت خود باید چند بازیکن خوب و درجه اول به خدمت بگیرد تا بتواند وقتی فصل به پایان می‌رسد، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. جواد نکونام(سرمربی استقلال) فهرست خود را در اختیار باشگاه قرار داده که ستاره‌های بزرگی در آن حضور دارند. جذب این نفرات سخت اما غیر ممکن نیست. البته این را باید در نظر داشته باشید که به طور حتم نکونام لیست دومی هم دارد که اگر فهرست اول او جذب نشدند به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره شرایط نیم‌فصل دوم و تغییر تیم‌ها نسبت به نیمه ابتدایی فصل گفت: زمان به سرعت سپری خواهد شد و به‌محض اینکه چشم به هم بزنید، تعطیلات نیم فصل سپری و نیم فصل دوم شروع خواهد شد. بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر است. تیم‌ها با شناخت بهتری برابر هم قرار می‌گیرند و امتیاز گرفتن به مراتب سخت‌تر می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35355

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.