نوری: دو امتیاز استقلال در آزادی دزدیده شد | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

نوری: دو امتیاز استقلال در آزادی دزدیده شد

  • کد خبر : 38188
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
نوری: دو امتیاز استقلال در آزادی دزدیده شد
محمد نوری درباره امتیاز از دست رفته استقلال صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری پیشکسوت فوتبال استقلال روز دوشنبه در گفت‌وگو با آوای استقلال با اشاره به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: اگرچه استقلال در این بازی به تساوی رسید اما با جرات می‌توان گفت این مسابقه زیباترین، هیجان‌انگیزترین و تماشایی‌ترین بازی لیگ از ابتدای فصل تا به امروز بود.
وی افزود: مس با آمدن محرم نویدکیا متحول شده است، آنها از روزی که او را به تیم خود آوردند شکستی در کارنامه‌شان ثبت نشده است  و به طور حتم در ادامه لیگ یقه همه مدعیان را خواهند گرفت.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مگر در بازی‌های حساس لیگ برتر از کمک داور ویدیویی استفاده شود، در بازی استقلال و مس رفسنجان یک صحنه مشکوک رخ داد که به نظر من توپ از خط دروازه گذشت و باید گل اعلام می‌شد اما به راحتی این گل گرفته نشد!
نوری تصریح کرد: خط دفاعی استقلال در بازی با مس رفسنجان وظایف خود را به خوبی انجام نداد و بازیکنان این منطقه نتوانستند همچون‌ بازی‌های گذشته نمایش قابل قبولی را به اجرا بگذارند.
وی تاکید کرد: البته اشتباه جزیی از فوتبال است و اگر اشتباه انجام نشود گلی در زمین مسابقه زده نمی‌شود، این را هم باید گفت سرعت بازی در این بازی زیاد بود و همین سرعت زیاد بازی باعث می‌شد که خط دفاعی دو تیم دچار اشتباه شوند.
پیشکسوت استقلال اعلام کرد: استقلال دو امتیاز مهم و حساس را در ورزشگاه از دست داد که می‌تواند برای این تیم جبران ناپذیر بوده و باعث حسرت شود، پرسپولیس که رقیب اصلی محسوب می‌شود فردا بازی دارد و در صورت پیر.رزی به یک امتیازی خواهد رسید.
نوری در پایان گفت: هواداران استقلال بزرگ‌ترین سرمایه باشگاه هستند و نشان دادند شایسته بهترین‌ها هستند. این عزیزان هموار یار و پشتیبان تیم بوده‌اند و امیدوارم استقلال با قهرمانی در پایان فصل شادی را به این عزیزان که لیاقتش را دارند هدیه کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38188

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.