نوازی: فخرالدینی با نظر نکونام جایگزین یامگا شد | آوای استقلال
0

نوازی: فخرالدینی با نظر نکونام جایگزین یامگا شد

  • کد خبر : 36705
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
نوازی: فخرالدینی با نظر نکونام جایگزین یامگا شد
مربی تیم استقلال تهران با اشاره به خریدهای این تیم گفت: بازیکنان جدید باید با شرایط باشگاه وفق پیدا کنند. بازیکنی مانند فخرالدینی با نظر سرمربی جایگزین کوین یامگا شد.

به گزارش آوای استقلال، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم استقلال در پایان نیم فصل نخست با ۳۲ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد و صنعت نفت نیز با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

این دیدار می‌تواند تقابل جذاب پیشکسوتان اسبق استقلال تهران باشد زیرا هدایت تیم صنعت نفت بر عهده سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان و بازیکن اسبق تیم استقلال تهران است.

محمد نوازی مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت با اشاره به تقابل استقلال و شاگردان بختیاری‌زاده اظهار داشت: آبی‌پوشان شرایط بسیار خوبی دارند و فردا در برابر یکی از تیم‌های خوب ایران قرار خواهیم گرفت. صنعت نفت همیشه به دنبال فوتبال زیبا در زمین بوده است. البته آنان تغییراتی در نیم فصل داشتند و کادر فنی این تیم نیز تغییر کرده است. در چند روز گذشته روی این تغییرات کار و ایده‌های جواد نکونام برای این بازی در تمرینات اجرایی شد.

وی ادامه داد: در نیم فصل نخست تیم استقلال بسیار خوب و جنگنده ظاهر شد که امیدوارم این روند در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد. کار ما از فردا آغاز می‌شود و باید تلاش کنیم تا در پایان فصل استقلال به آنچه لیاقتش را دارد برسد.

اختلاف سرمربی تیم و کادر فنی از دیگر سوالات خبرنگاران از نوازی بود که وی در این خصوص گفت: فکر می‌کنم بهتر است این سوالات را برای بعد بگذاریم. مهمترین مساله برای ما، بازی فردا است. امیدوارم برای جبران لطف هواداران برنده از زمین خارج شویم.

نوازی همچنین از پاسخ به سوالی در خصوص جذب اورونوف طفره رفت و گفت: تمرکز کادر فنی استقلال روی بازی فردا برابر صنعت نفت آبادان است.

مربی استقلال با اشاره به خریدهای نیم‌فصل این تیم نیز افزود: سه بازیکن جذب کردیم. رافائل سیلوا دو هفته پیش به جمع استقلال پیوست اما ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی به تازگی به اردوگاه آبی‌پوشان آمدند.فخرالدینی با نظر نکونام جانشین یامگا شده و امیدوارم به خوبی این کار را انجام دهد. این بازیکنان باید با تمرین زیاد خود را با استقلالی‌ها هماهنگ کنند. البته آنها بازیکنان بزرگی هستند و می‌توانند خودشان را با شرایط تیم وفق دهند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36705

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.