نه استقلال، نه الغرافه؛ علی کریمی همبازی حسینی شد استراماچونی علی را دور زد؟! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

نه استقلال، نه الغرافه؛ علی کریمی همبازی حسینی شد استراماچونی علی را دور زد؟!

  • کد خبر : 9615
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
نه استقلال، نه الغرافه؛ علی کریمی همبازی حسینی شد استراماچونی علی را دور زد؟!
سایت «گازتا دامگا» ترکیه امروز خبر داد باشگاه کایسری اسپور یک خرید تابستانی دیگر بعد از جذب مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور انجام داده و از علی کریمی به عنوان خرید جدید این تیم در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که طبق گزارش آوای استقلال توافقات بین علی کریمی و باشگاه ترکیه ای از چندی پیش انجام شده و این بازیکن شب گذشته به صورت رسمی قراردادش رابا کایسری به امضا رسانده است.

همچنین مجید حسینی مدافع ملی پوش کشورمان دو هفته پیش به کایسری اسپور ملحق شد و علی کریمی همبازی حسینی در این تیم در سوپر لیگ ترکیه شد.

نکته قابل توجه اینکه شنیده می شد قرار است علی کریمی بشاگرد استراماچونی در الغرافه قطر شود و جالب اینکه سرمربی سابق استقلال نیز قبل از پیوستن به تیم قطری به علی کریمی پیغام داده بود تا این بازیکن در الغرافه به او کمک کند و طبق شنیده ها قرار بود بعد از به پایان رسیدن دوران قرنطینه استراماچونی و دستیارانش قرارداد رسمی بین الغرافه و علی کریمی امضا شود اما انتظار بیش از اندازه استراماچونی و مذاکرات پشت پرده او با برخی از هافبک های دیگر باعث می‌شود تا هافبک سابق استقلال مقصد ترکیه را پیش گرفته و به کایسری بپیوندند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=9615

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.