نقدی بر صحبت‌های مرد فنی پرسپولیس: چه شد که گذشته‌تان را فراموش کردید | آوای استقلال
4

نقدی بر صحبت‌های مرد فنی پرسپولیس: چه شد که گذشته‌تان را فراموش کردید

  • کد خبر : 21839
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
نقدی بر صحبت‌های مرد فنی پرسپولیس: چه شد که گذشته‌تان را فراموش کردید
صحبت‌های مربی و کاپیتان پرسپولیس به نوعی این جمله را تدعی کرد که گذشت زمان نقاب از چهره خیلی‌ها برمی‌دارد.

به گزارش آوای استقلال، در حالی که روز گذشته مشخص شد که در جریان دربی تیم استقلال بیشتر از داوری ضرر کرده است، ولی پرسپولیسی‌ها طوری القا می‌کنند که گویا سرشان بریده است و جای خود را با استقلال عوض کرده‌اند. بر کسی پوشیده نیست برخی بازیکنان جوان احساسی می‌شوند ولی زمانی که افرادی مثل حمید مطهری و سیدجلال حسینی صحبت می‌کنند باید به خیلی چیزها شک کرد.

مطهری که بارها در فصل گذشته تأکید می‌کرد بهتر است تیم‌ها حرف‌شان را داخل زمین بزنند. او مدعی است هر کسی باید فنی صحبت کند و خارج از آن مسائلی است که تیم بازنده سراغ‌شان می‌رود. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم گرچه برای همگان مشخص است که چقدر با سیاه‌نمایی به دنبال فضاسازی است ولی او هم بارها گفته بود کسانی که حریف پرسپولیس نمی‌شوند صحبت از وزیر ورزش و دیگر مسئولان می‌کنند. دیروز آقای فنی (مطهری) و حسینی صحبت از داوری و دخالت وزیر و دیگر مسئولان کردند و گفتند که نمی‌خواهند پرسپولیس موفق باشد. حالا باید از این دو نفر پرسید چه اتفاقی افتاده گذشته‌تان را فراموش کرده‌اید؟ شما که صحبت از رقابت داخل زمین می‌زدید چطور به یکباره تغییر موضع داده‌اید؟

باید همیشه به این جمله اعتقاد داشت که گذشت زمان نقاب از چهره خیلی‌ها برمی‌دارد که نمونه‌اش حمید مطهری و سیدجلال حسینی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21839

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.