نبود وریا ضربه بزرگی به استقلال می زند/بازیکنان جدید در حد نام استقلال ظاهر نشدند | آوای استقلال
1
حمیدرضا بابایی در گفت و گو با آوای استقلال:

نبود وریا ضربه بزرگی به استقلال می زند/بازیکنان جدید در حد نام استقلال ظاهر نشدند

  • کد خبر : 17478
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
نبود وریا ضربه بزرگی به استقلال می زند/بازیکنان جدید در حد نام استقلال ظاهر نشدند
حمیدرضا بابایی معتقد است که بازیکنان جدید استقلال ضعیف ظاهر شدند‌‌.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال در خصوص دربی ۹۷ که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: هر دو تیم برای نباختن به میدان آمده بودند و معتقدم پیروزی را گذاشته بودند برای حوادثی که شاید در جریان بازی اتفاق بیفتد و به این ترتیب بازی را ببرند. در واقع دو تیم ترسو بازی کردند. دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد اما از ترس هواداران و رسانه‌ها هیچ کدام از دو تیم دوست نداشتند نتیجه این بازی را واگذار کنند، از سوی دیگر استقلال و پرسپولیس تنها شانسی هم که در این دیدار آوردند این بود که سپاهان هم باخت اما گل گل گهر به همراه آلومینیوم اراک به جمع مدعیان اصلی قهرمانی اضافه شدند.
وی درباره اینکه این توقع می‌رفت علیرضا رضایی بعد از انجام سه بازی و عملکرد مناسب در دربی هم به میدان برود اما این اتفاق نیفتاد اظهار داشت: همین جوری که الان تمام افکار عمومی از رسانه‌ها تا باشگاه ها و حتی داوران نسبت به این مسابقه یک حساسیت خاصی دارند قطعاً این بازی در چنین شرایطی نفرات خاص خودش را می طلبد و من فکر می کنم حضور در این دیدار یک مقدار برای دروازه‌بانی مثل علیرضا رضایی با توجه به حساسیت های اخیر و این موضوع که در ۴ هفته قبل استقلال نتیجه لازم را نگرفته بود، استفاده از این دروازه بان ریسک بزرگی بود. اما با این وضعیت هم رضایی حفظ شد چون اگر او در این بازی به خاطر شرایط بد نتیجه گیری استقلال گلی را دریافت می‌کرد که مقصرش بود نابود میشد، با این حال وقتی که حسینی درون دروازه ایستاد اگر اتفاقی هم می افتاد این موضوع خیلی از لحاظ روحی و روانی تبعاتی نداشت و به نظر من کار درستی کردند که در این دیدار از دروازه بان باتجربه مثل حسینی استفاده شد.
گلر سابق استقلال درباره دیدار مقابل پیکان و و حساسیت‌های این مسابقه گفت: قطعاً این مسابقه جنبه حیاتی برای آبی ها و کادر فنی این تیم دارد. از مجیدی مصاحبه ای خواندم که گفته بود خنده دار است اگر برخی می‌گویند بازی ها بدون تماشاگر باشد و حالا نمی دانم پاسخ من را داده بود یا با ذهنیت دیگر این صحبت را مطرح کرده بود چون من گفته بودم اگر هوادار نیاید به نفع استقلال است چون اگر تیمی ببازد حیا کن رها کن راه می‌اندازند اما مطمئن باشید اگر هوادار باشد آنها تا یک اندازه احترام فرهاد مجیدی را مثل هر مربی دیگری حفظ می‌کنند.
وی تاکید کرد: الان استقلال چند سال است که جام نگرفته و از دست دادن این امتیازات در پایان فصل که جای خود دارد، حتی یک گل زده کمتر یا یک گل خورده بیشتر در تعیین قهرمان در پایان فصل شاید تاثیر گذار باشد و این حق تماشاگر است که بعد از چندین سال جام می‌خواهد. بالاخره الان سالهاست که پرچم دست پرسپولیس است و حالا هوادار استقلال قهرمانی میخواهد این در حالی است که امسال هم برای تیم هزینه های زیادی صورت گرفته است.
بابایی درباره اینکه در بازی بعدی مقابل پیکان باز هم وریا غفوری غایب است و امکان تغییرات زیاد دوباره در ترکیب استقلال وجود دارد گفت: غفوری یک وزنه است و کاپیتان تیم نیز به شمار می رود و چه از لحاظ روحی و روانی چه از لحاظ فنی بازیکن تاثیرگذاری محسوب می شود اما متاسفانه بازیکنان خارجی که استقلال جذب کرده در حد و اندازه‌های نام این باشگاه نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند تا بتوانند به قول معروف کار را در بیاورند، حالا یا با شرایط تطبیق پیدا نکرده اند یا واقعاً در این حد و اندازه نیستند اما باید چند هفته بگذرد تا شرایط آنها را بعد از فرصت لازم که به آنها داده می‌شود بسنجیم اما نبود وریا در هر صورت یک ضرر بزرگ برای استقلال محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17478

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.