میرزایی: باوفا هستیم که با ۲۵ درصد دریافتی زندگی می‌گذرانیم | آوای استقلال
1

میرزایی: باوفا هستیم که با ۲۵ درصد دریافتی زندگی می‌گذرانیم

  • کد خبر : 30988
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
میرزایی: باوفا هستیم که با ۲۵ درصد دریافتی زندگی می‌گذرانیم
هافبک استقلال گفت: بازیکنان ما تا ۲۵ درصد دریافتی داشته‌اند. شرایط ما با سایر تیم‌ها که ۸۰ـ۷۰ درصد پول گرفته‌اند برابر نبود.

به گزارش آوای استقلال، رضا میرزایی درمورد پارگی رباط صلیبی خود، اظهار داشت: قسمت و تقدیر پروردگار اینگونه بود که در بازی آخر لیگ به این شکل مصدوم شوم‌. هر وقت برای استقلال بازی کردم، صد خود را گذاشتم و با تمام توان، انرژی و انگیزه‌ام تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم به کار می‌گیرم.

وی افزود: من در بازی با تراکتور بدون گرم کردن به زمین آمدم. یک بازیکن استارتر هستم و سعی می‌کنم پشت دفاع حریف خیلی استارت بزنم. به همین دلیل بدن من خیلی تحلیل رفت. قسمت و تقدیر این بود اما خدا را شکر هواداران باوفایی داریم.

هافبک مصدوم استقلال تاکید کرد: در این چند روز که این مصدومیت بد برای من به وجود آمد، خیلی حال روحی‌ام بد بود اما امروز که به ورزشگاه آمدم، تیم را دیدم و مقداری از لحاظ روحی بهتر شدم. خیلی هواداران را دوست داشته و دوست دارم تا زمانی که خوب می‌شوم به همین شکل از من حمایت کنند تا بتوانم با انگیزه و روحیه مضاعف و دوچندان بازگردم.

میرزایی درمورد زمان عمل جراحی خود گفت: ۸_۷ روز دیگر منتظر می‌مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم، جراحی کنم.

وی درخصوص اینکه گفته بودند دوست دارند پرسپولیس به فینال بیاید تا استقلال انتقام خود را از این تیم بگیرد، عنوان کرد: انتقام بحث جداگانه‌ای دارد اما هرتیمی به فینال بیاید باید با صد در صد توان خود بازی کرده و برنده باشیم. امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی هدیه کنیم زیرا تیم خیلی خوبی امسال داشتیم و مقداری بدشانسی آوردیم.

هافبک تیم استقلال اضافه کرد: بازیکنان ما خیلی با وفا و باوجود هستند‌. با این درصد کمی که گرفته‌اند اداره زندگی خیلی سخت است. بازیکنان ما ۲۵ تا درصد دریافتی داشته‌اند. شرایط ما با سایر تیم‌ها که ۸۰_۷۰ درصد پول گرفته‌اند برابر نبود.

میرزایی درخصوص اینکه باشگاه استقلال باید طلب استراماچونی را پرداخت می‌کرد، گفت: این موضوع درست است اما تیم‌های دیگر خیلی جلوتر پول های خود را پرداخت کرده و درصد خود را به این میزان رساندند اما گذشت. یک فینال داریم و باید با بردن آن قهرمان شویم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30988

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.