میرزایی: امیدوارم لایق محبت هواداران باشم | آوای استقلال
1

میرزایی: امیدوارم لایق محبت هواداران باشم

  • کد خبر : 27314
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
میرزایی: امیدوارم لایق محبت هواداران باشم
میرزایی درمورد دیدار استقلال و نساجی صبحت کرد.

به گزارش آوای استقلال، رضا میرزایی درباره برتری سه بر یک استقلال مقابل نساجی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز این بازی سخت را مقابل تیم خوب نساجی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درمورد شوت خطرناک خود که البته به گل تبدیل نشد، گفت: باید در تیم بزرگ استقلال که هواداران از بازیکنانش انتظار دارند باید همیشه خوب و روی فرم ایده‌‌آل باشید. باید بازی به بازی بهتر شوید و تمرکزتان روی بازی‌ها باشد. دیگر بازی است و خدا را شکر برنده شدیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی من هم موفق به گلزنی شوم.

بازیکن استقلال درباره دلیل ناراحتی خود در دیدارهای قبلی، عنوان کرد: خدا را شکر اوضاع خیلی خوب است. باید مثل همه بازیکنان دیگر در این تیم به بهترین شکل کار کنم. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و آنها انتظار دارند همیشه بازیکن روی روال عالی و روی فرم باشد تا با خوب بازی کردن دل آنها شاد شود.

میرزایی در خصوص اینکه در پایان بازی با نساجی مورد تشویق هواداران قرار گرفت، توضیح داد: خدا را شکر. از هواداران تشکر می‌کنم که مرا مورد لطف قرار دادند. این موضوع خیلی کار مرا سخت‌تر می‌کند. امیدوارم در آینده هم به این شکل بازی کرده و دل آنها را شاد کنم تا شرمنده هواداران نشوم. امیدوارم لایق محبت آنها باشم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27314

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.