موسوی: استقلال فوتبالی به سپاهان نباخت | آوای استقلال
6
اختصاصی آوای استقلال

موسوی: استقلال فوتبالی به سپاهان نباخت

  • کد خبر : 29321
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
موسوی:  استقلال فوتبالی به سپاهان  نباخت
علی موسوی با اشاره به شکست استقلال در بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال مستحق باخت نبود و در ثاینه‌های پایانی با گلی که روی اشتباه فردی شکل گرفت بازنده شد.

به گزارش آوای استقلال، پیشکسوت استقلال افزود: این درست که استقلال به سپاهان باخت اما از نظر فوتبالی نمایش خوبی را به اجرا گذاشت، در روزی که چند بازیکن ثابت آبی‌ها بنا به دلایل مختلف حضور نداشتند استقلال می‌توانست امتیاز کسب کند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو مقصر این شکست نبود،دو گلی که استقلال در این جدال دریافت کرد روی اشتباهات فردی شکل گرفت.
موسوی تصریح کرد: اگر در بازی با سپاهان اشتباهات وجود نداشت الان همه از استقلال و ساپینتو تمجید می‌کردند،الان بازی با ملوان در پیش است و باید سه امتیاز این جدال به نام استقلال ثبت شود.
وی تاکید کرد: باید پنجره استقلال هر چه زودتر باز شود تا این تیم بتواند هافبک بازیساز جلب کند، جذب این بازیکن از هر چیزی واجب تر است.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:استقلال در سه بازی آینده باید سه پیروزی کسب کند،ملوان،مس کرمان و نفت مسجد سلیمان تیم هایی هستند که پیروزی برابر آنها آسان است، اگر این اتفاق بیفتد استقلال مدعی خواهد شد در غیر این صورت شانسی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29321

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.