مهر مردودی بر کارنامه غلامپور | آوای استقلال
2
استارت نقل و انتقالات با مربی دروازه بان!

مهر مردودی بر کارنامه غلامپور

  • کد خبر : 31286
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
مهر مردودی بر کارنامه غلامپور
حسین حسینی دروازه بان نامطمئن و پر اشتباهی است.

به گزارش آوای استقلال، سنگربانی که هرگز در قامت یک ناجی شش دانگ ظاهر نشد. بدون اعتماد به نفس برای رقابت، اما با توقع بی جا از باشگاه به منظور عدم جذب دروازه بانان خوب و آماده!
حسینی اگر در روزگاری به استقلال می آمد که این تیم بزرگتر و صاحب داشت قطعا نمی توانست به خودش این اجازه را بدهد چنین درخواست های عجیبی داشته باشد.
وقتی باشگاه توسط آدم های کوچک اداره می شود، آدم های کوچک هم برایش تعیین تکلیف می کنند!
حسین حسینی با وجود سالها حضور در استقلال هنوز نتوانسته به یک دروازه بان شش دانگ تبدیل شود او اما شاید کمترین تقصیر را در این درجا زدن دارد.
باشگاهی که مدیرانش نه از روی لیاقت و توانمندی بلکه به خاطر زد و بند های پشت پرده انتخاب می شوند، به دنبال ماندن به هر قیمتی هستند لذا به درخواست های غیر معقول و غیر منطقی بازیکنان تن می دهند. تغییر فصلی مربیان هم یکی از عواملی است که بر نایستادن مقابل خواسته حسینی، تاثیرگذار بود.
از این موارد که بگذریم می رسیم به بحث فنی و تاثیر حضور یک مربی خوب دروازه‌بانی.
از حضور بهزاد غلامپور در استقلال چند سال می گذرد؟
در این سالها چه تاثیر مثبتی بر عملکرد دروازه بانان استقلال داشته؟
چند دروازه‌بان جوان تحویل استقلال داده است؟
در اینکه حسینی یک دروازه بان شش دانگ نیست و فاکتورهای تبدیل شدن به یک دروازه بان مطمئن را ندارد، حرفی نیست اما همین حسینی را مقایسه کنید با حسینی زمان اشکان نامداری!
این توضیح لازم است که نامداری در تیم مهدی رحمتی حضور دارد و قطعا قصد بولد و مطرح کردن او را نداریم، هدف تنها پرداختن به اهمیت حضور مریی کاربلد دروازه‌بانان است.
مربی که بتواند بگوید من توانستم دروازه‌بان های افول کرده را احیا کنم، توانستم دروازه بان شش دانگ بسازم، به تیم ملی دروازه بان آماده معرفی کنم، بهزاد غلامپور در کدام یک از این موارد می تواند مدعی باشد؟
اصلا از اشکان نامداری عبور می کنیم و به بررسی عملکرد یکی از مربیان دروازه بانی خوزستانی(هم استانی غلامپور) می پردازیم: نادر غبیشاوی و تاثیر او بر دروازه بانان تیمش: فصل ٩٨-٩٩ شهاب گردان با ١۵کلین شیت بعد از پیام نیازمند رتبه دوم در ثبت کلین شیت را کسب کرد و تیمش از نظر گل خورده با ١٩ گل در رتبه دوم تیمی بعد از پرسپولیس قرار گرفت…
در فصل ۱۳٩٩-۱۴٠٠ محسن فررزان و احسان مرادیان جمعأ ١۶ کلین شیت داشتند و از نظر گل خورده با ١٨ گل رتبه دوم بعد از پرسپولیس را به خود اختصاص دادند.
همان فصل با درخشش  فروزان در فینال جام حذفی مقابل استقلال قهرمان شدند. فروزان فصل بعد به گل گهر سیرجان پیوست و دوران افول او باز شروع شد!
در فصل ۱۴٠٠_۱۴٠۱ از بازی پنجم پس از اخراج عبداله ویسی نکونام به همراه نادر غبیشاوی مربی دروازه بانان جایگزین ویسی و کادر فنی اش، شدند.
فولاد تا پیش از اخراج ویسی ۲۲ گل خورده داشت که ٧ گل از ۲۲ گل را در ۴ بازی دریافت کرده بودند اما با روی کار آمدن نکونام و با توانمندی غبیشاوی، فولاد از نظر گل خورده در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت و در آن فصل در بازیهای اسیایی در مرحله گروهی بعنوان تیم اول صعود کردند و شهاب گردان با ۴ گلین شیت در ۶بازی جزو ۵ کاندید برتر بهترین دروازه بان آسیا قرار گرفت  این در حالی است که شهاب گردان در نیم فصل اول در ذوب اهن نیمکت نشین فر عباسی شده بود اما با حضور در فولاد و تمرین زیر نظر نادر غبیشاوی توانست همراه احسان مرادیان ١۵ کلین شیت ثبت کند و در فینال سوپر کاپ مقابل پرسپولیس قهرمانی را جشن بگیرند….
در فصل ۴٠١-۴٠٢ گریستوفر کنت که در لیست مازاد سپاهان قرار داشت به فولاد رفت و آنجا توانست با ثبت ١۵ کلین شیت در رتبه سوم دروازه بانان قرار بگیرد و در بازیهای آسیایی مقابل الفیصلی و الهلال عربستان عملکرد خوبی  به نمایش بگذارد طوری که مسئولین باشگاه تصمیم گرفتند با او دو ساله تمدید کنند کنت بعد از این درخشش از لیگ عربستان پیشنهاد دریافت کرد!
آقای بهزاد غلامپور آیا می توانیم برای شما که مربی تیم بزرگ استقلال هستید چنین آماری بنویسم؟
شما توانسته اید چنین رزومه ای از خود بر جا بگذارید؟
شما در پرسپولیس هم دوران پر فروغی نداشتید…
نمی دانیم چه اصراری به حضور و حفظ افرادی وجود دارد که کوچکترین کارایی در تیم ندارند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31286

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.