مهدی پور: منظورم از آن استوری دانشگر نبود | آوای استقلال
3
امیدوارم بتوانم موثر باشم

مهدی پور: منظورم از آن استوری دانشگر نبود

  • کد خبر : 24834
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
مهدی پور: منظورم از آن استوری دانشگر نبود
مهدی مهدی پور برای دوسال دیگر در استقلال ماندنی شد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور یکی از بازیکنان مهم استقلال در خط میانی به‌شمار می‌رود و فصل گذشته از ارکان مهم و اصلی تیم فرهاد مجیدی بود. پس از پایان لیگ برتر شایعاتی درخصوص احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن به العربی قطر مطرح شد که در نهایت این بازیکن پس از مذاکره با مدیران باشگاه در این تیم ماندنی شد.

مهدی‌پور امروز و پس از تمدید قراردادش به‌مدت ۲ سال در هتل اسپیناس تهران، در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: خداراشکر که دو فصل دیگر با باشگاه بزرگ استقلال تمدید کردم و خیلی خوشحالم که در خدمت هواداران هستم. امیدواریم که بتوانم برای دو فصل دیگر مثمرثمر باشم و تا جایی که در توانم باشد به تیم کمک کنم.

مهدی پور درباره استوری جنجالی که از وی منتشر و خیلی‌ها مخاطب این بازیکن را دانشگر می‌دانستند، به صحبت پرداخت. استوری که با واکنش سیاوش یزدانی نیز همراه شد. مهدی‌پور در این‌باره گرفت: حقیقتا چیز خاصی نبود و فقط یک سوءتفاهم پیش آمد. می‌دانیم که بین من، محمد (دانشگر) و سیاوش (یزدانی) چیز دیگری است اما سوتفاهم پیش آمد. یک استوری گذاشتم ولی جوی علیه محمد به‌وجود آمد که در این استوری اصلا منظورم او نبود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=24834

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.