مهدی پور: بهترین کار جمع آوری امتیاز است/برای حفظ صدرنشینی به مصاف پرسپولیس می‌رویم | آوای استقلال
3

مهدی پور: بهترین کار جمع آوری امتیاز است/برای حفظ صدرنشینی به مصاف پرسپولیس می‌رویم

  • کد خبر : 21604
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
مهدی پور: بهترین کار جمع آوری امتیاز است/برای حفظ صدرنشینی به مصاف پرسپولیس می‌رویم
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: همین که بازی به بازی جلو برویم و سعی کنیم امتیازات را بگیریم بهترین کاری است که می‌توانیم انجام بدهیم.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور پس از برد استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خداراشکر بازی سختی بود. حریف تیم خیلی خوبی است. هفته قبل هم پرسپولیس را شکست داده بود. با تلاش همه بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم. با توجه به شرایط جدول و همچنین اینکه بازی قبل از دربی بود، این مساله برای همه ما خیلی مهم بود.

هافبک استقلال در مورد تداوم صدرنشینی و شکست ناپذیری این تیم عنوان کرد: از اول فصل هم مبنای ما این بود که بازی به بازی جلو برویم. در هر بازی استراتژی خودش بوده، با توجه به نظر کادرفنی بچه‌ها هم سعی کردند در هر بازی بهترین عملکردشان را داشته باشند. کلی نمی‌خواهم در مورد فصل صحبت کنم، همین که بازی به بازی جلو برویم و سعی کنیم امتیازات را بگیریم بهترین کاری است که می‌توانیم انجام بدهیم.

وی در مورد دربی و اینکه آیا استقلال در این بازی تدافعی است یا هجومی، گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد. با توجه به تجربه‌ای که در این یکی دوسال به دست آوردم با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند اما قطعا برای حفظ صدرنشینی مان وارد زمین می‌شویم. باز هم مثل بقیه بازی‌ها سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21604

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.