مهدی‌پور: توپ‌هایمان گل نمی‌شود بی غیرت می‌شویم | آوای استقلال
2

مهدی‌پور: توپ‌هایمان گل نمی‌شود بی غیرت می‌شویم

  • کد خبر : 27172
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
مهدی‌پور: توپ‌هایمان گل نمی‌شود بی غیرت می‌شویم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی موقعیت‌موقعیت‌ها گل می‌شود بازیکنان باغیرت می‌شوند و زمانی مثل امروز این همه موقعیت تبدیل به گل نمی‌شود و بی غیرت می‌‍شویم.

به گزارش آوای استقلال، «مهدی مهدی‌پور» پس از پایان بازی استقلال و پیکان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی یکطرفه‌‌ای را با تساوی به پایان رساندیم، این تساوی حق استقلال رنبود.
وی افزود: پیکان تیم خوبی است اما در بازی مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشت، خیلی موقعیت داشتیم و باید در هماتن ۲۰ دقیقه اول کار را تمام می‌کریدم.
مهدی‌پور تصریح کرد: فصل گذشته شوت زدم به فولاد گل شد امروز شوت زدم گل نشد، پارسال آرمان رمضانی در یک موقعیت گل زد اما امروز این اتفاق نیفتاد، زمانی موقعیت‌موقعیت‌ها گل می‌شود بازیکنان باغیرت می‌شوند و زمانی مثل امروز این همه موقعیت تبدیل به گل نمی‌شود و بی غیرت می‌‍شویم.
بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: هوادار حق دارد ناراحت باشد، تیم بزرگ و قهرمان هستیم و توقع موفقیت از تیم محبوبشان دارند، امروز خط هافبک استقلال چه کار باید می‌کرد که نکرد؟ اگر پاسی که به محبی دادم و با گلر پیکان تک به تک شد تبدیل به گل می‌شد الان بهترین هافبک دنیا بودم.
مهدی‌پور گفت: هوادار باید فشار بیاورد اما من باز هم می‌گویم استقلال عالی مقابل پیکان کار کرد، فقط توپهایمان با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27172

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.