مهدی‌پور: ۳ امتیاز امروز را مدیون هواداران هستیم | آوای استقلال
2

مهدی‌پور: ۳ امتیاز امروز را مدیون هواداران هستیم

  • کد خبر : 33813
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
مهدی‌پور: ۳ امتیاز امروز را مدیون هواداران هستیم
بازیکن استقلال گفت: 3 امتیاز امروز را بخاطر هواداران داریم و نمی توانیم از حضور هواداران بهره مند نشویم.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی پور بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار تهران اظهار داشت: هوادار تیم فوق العاده خوبی بود و ۴-۵ بازیکنان قدیمی استقلال در این تیم بازی می کردند و از دوستان قدیمی ما هم هستند. نیمه دوم تیم را هواداران تشویق کردند و بخاطر حضور گرم هوادارا ن دست تک تک شان را می بوسم که تیم را رو به جلو هل دادند. سه امتیاز را مدیون تلاش بازیکنان، کادرفنی و هواداران هستیم.

وی در مورد میزبانی در خارج از تهران گفت: سه امتیاز امروز بخاطر هواداران داریم و نمی توانیم از حضور هواداران بهره مند نشویم و فقط در بازی پرسپولیس و النصر چمن ورزشگاه وضعیت افتضاحی داشت ولی بعد در بازی نساجی و الهلال خوب بود. امروز هم چمن شرایط خوبی داشت و اصلا نمی توانیم در شهر دیگر یا ورزشگاهی دیگر بازی کنیم. حتی اگر در ورزشگاه دستگردی در تهران هم بازی کنیم بازهم شرایط میزبانی نداریم. باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و باید از هواداران استفاده کنیم.

وی در مورد کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو گفت: قرار است در یک باشگاه و خانواده خودمان بررسی اش کنیم وچیزی نیست که الان بتوانیم در موردش صحبت کنیم.

مهدی پور در مورد وضعیت صدرنشینی استقلال گفت: امروز شخصیت خودش را نشان داد و شرایط تیم خوب است ۳ بر ۲ برنده شدیم و این تیم نیاز به پشتیبانی دارد و بازیکنان از همه لحاظ باید حمایت شود تا تیم در کورس بماند و درورزشگاه آزادی باید بازی کنیم و غیر از این نباید باشد.

مهدی پور درمورد استوری های بازیکنان گفت: یک سری مشکلات داشتیم که درموردش صحبت کردیم و تعاملاتی انجام دادیم و قرار شد مسایل خانوادگی حل شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33813

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.