مهدی‌پور: وقتی استقلال قهرمان آسیا شد مجری نمکدان وجود خارجی نداشت | آوای استقلال
0

مهدی‌پور: وقتی استقلال قهرمان آسیا شد مجری نمکدان وجود خارجی نداشت

  • کد خبر : 34685
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
مهدی‌پور: وقتی استقلال قهرمان آسیا شد مجری نمکدان وجود خارجی نداشت
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی استقلال تأسیس یا قهرمان آسیا شد مجری که امروز در تلویزیون نمک می‌ریزد وجود خارجی نداشت.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور پس از تساوی یک بر یک دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: پرسپولیس بیشتر توپ را در اختیار داشت اما برنامه ما این بود که حتی اگر آنها توپ را بیشتر در اختیار دارند نتوانند از خط اول و دوم ما عبور کنند همین اتفاق هم افتاد و پرسپولیس به جز یک ضربه ایستگاهی در نیمه اول موقعیت خاصی نداشت. در نیمه دوم نیز روند بازی به شکلی پیش رفت که مشخص بود می‌توانیم به گل برسیم. متأسفانه بدون موقعیت دادن گل خوردیم و مقداری شرایط‌مان سخت شد.

وی افزود: باید یک موضوع را بگویم صداوسیمای مملکت جای مسخره‌بازی و دلقک‌بازی نیست. مجری برنامه نمی‌تواند در مورد باشگاه استقلال صحبت کند یا نمک بریزد. نباید حرف‌هایی بزند که در شأن صداوسیمای مملکت ما نیست. او گفته بود فکر می‌کنم بازیکنان استقلال VAR ندیدند و خدا را شکر که می‌بینند. خدا را شکر ما VAR را دیدیم اگر نمی‌دیدیم باز هم حق استقلال ضایع می‌شد کارشناسان نظر می‌دهند اما به نظر من با وجود همین سیستم باز هم یک پنالتی ما سوخت. بازیکن پرسپولیس دست راست پیمان بابایی را گرفت و اجازه ضربه زدن به او را نداد. صددرصد آن ضربه هم پنالتی بود خدا را شکر VAR بود اگر نبود باز هم حق استقلال ضایع می‌شد.

هافبک استقلال گفت: دو سال است می‌گویم VAR باید باشد نه فقط برای دربی بلکه باید در همه بازی‌ها از آن استفاده کنیم. اگر این سیستم بود در دربی‌های قبلی نتایج فرق می‌کرد. صحنه رودی‌ژستد، صحنه برخورد پای وحید امیری به مهدی قائدی، توپی که به دست گولسیانی برخورد کرد را به یاد بیاورید اگر در همه بازی‌ها VARبود قطعاً نتایج خیلی فرق می‌کرد و در قهرمانی هم خیلی تأثیر می‌گذاشت.

مهدی‌پور اضافه کرد: از طرف باشگاه استقلال این صحبت را می‌کنم. اگر با آن مجری عزیز که در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نمک شده بود برخورد در شأنی نشود بچه‌های تیم استقلال دیگر با هیچ دوربین صداوسیما مصاحبه نمی‌کنند.

وی در خصوص اینکه این مجری مدعی شده از باشگاه استقلال عذرخواهی نکرده است، توضیح داد: آن بنده خدا مهم نیست عذرخواهی کند یا نکند در حدی نیست که بخواهد در مورد استقلال نظر بدهد. آن زمان که این باشگاه تأسیس یا قهرمان آسیا شد این بنده خدا وجود خارجی نداشت که الان بخواهد در مورد استقلال نظر بدهد یا عذرخواهی کند. فقط مهم است که با این بنده‌خدای بانمک برخوردی شود که در شأنش باشد.

هافبک استقلال در مورد حضور بانوان در دربی اظهار داشت:‌ فوق‌العاده اتفاق خوبی است که امسال می‌افتد سال گذشته هم در برخی بازی‌ها شاهد حضور بانوان بودیم. حضور بانوان در ورزشگاه فارغ از اینکه هوادار چه تیمی هستند اتفاق خوبی است. فضای استادیوم پس از حضور آنها بهتر شده و فقط امیدوارم جایگاه بهتری به این بندگان خدا بدهند. زیرا از طبقه دوم به سختی می‌توانند بازی را ببینند.

مهدی‌پور در خصوص جنگ قهرمانی سپاهان، پرسپولیس و استقلال گفت: همه اعضای کادر فنی می‌گویند باید بازی به بازی پیش برویم. اصلاً الان صحبتی در مورد قهرمانی نداریم باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته و بهترین نتیجه را بگیریم. حتی مقابل فولاد که مساوی تمام شد بچه‌های کادر فنی و نظری در مورد دربی نداشتند بلکه فقط در مورد آن دیدار تمرکز داشتند.

وی افزود: اگر امروز VARنبود و هواداران‌مان ناراحت به خانه می‌رفتند خودم را تا آخر عمر نمی‌بخشیدم خدا را شکر امروز VAR بود و امیدوارم در همه بازی‌ها باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34685

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.