مهدی‌پور: سال فاجع‌باری خواهیم داشت و شاید بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ درصد پول نگیریم | آوای استقلال
2

مهدی‌پور: سال فاجع‌باری خواهیم داشت و شاید بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ درصد پول نگیریم

  • کد خبر : 32832
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
مهدی‌پور: سال فاجع‌باری خواهیم داشت و شاید بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ درصد پول نگیریم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ای کاش آقایان به جای پرداخت پول قبل از دربی یک تاریخ به ما اعلام می‌کردند.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت است به جز بازی اول تمام بازی‌ها را در شرایط سختی بردیم و هیچ دیداری راحت نیست. بازی قبلی مقابل سپاهان هم برای ما خیلی خوب بود اما متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم. امروز با وجود یک بازی سخت خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد پاس گل‌های خود در این فصل تصریح کرد: خدا را شکر. روی ضربات ایستگاهی تمرین زیادی می‌کنیم و چیزی که کادر فنی از من می‌خواهد انجام می‌دهم. امسال هم زیاد روی این موضوع کار می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

هافبک استقلال در مورد اظهارات جواد نکونام که نشان‌دهنده اختلاف سرمربی و مدیریت آبی‌پوشان است، توضیح داد: برخی صحبت‌ها را با مدیریت باشگاه داشته‌ایم که در جریان بیشتر آنها هستید. خیلی از مطالبات مربوط به فصل قبل بازیکنان استقلال مانده است. حدود ۲۰-۳۰ و ۴۰ درصد از قرارداد فصل قبل ما مانده و خودم نیز بیشتر از ۳۰ درصد از فصل گذشته طلب دارم آن هم مطابق حساب و کتابی است که باشگاه کرده و من قبول ندارم. طبق حساب و کتاب من خیلی بیشتر از این حرف‌ها طلب دارم.

مهدی‌پور اضافه کرد: بحث من این است چه زمانی قرار است مبلغ فصل گذشته را دریافت کنیم و چه زمانی قرار است پیش‌پرداخت امسال را در شرایطی که چهار هفته از لیگ گذشته بگیریم. آقایان قول داده بودند قبل از دربی مطالبات فصل قبل ما را تسویه کنند در شرایطی که قرار بود دربی ۱۰ شهریور برگزار شود. الان دربی عقب افتاده و شاید از این موضوع خبر داشتند.

وی افزود: خود من تأکید کردم یک تاریخ به بچه‌ها بگویید اما آقایان گفتند قبل از دربی؛ یک جلسه بر سر تمرین با خطیر صحبت کردیم و اصرار داشتم به ما برای پرداخت مطالبات تاریخ بدهد اما او اصرار می‌کرد که قبل از دربی پرداخت خواهم کرد. شاید اطلاع داشت که این بازی عقب می‌افتد. الان صحبت من این است ظاهراً قرار است دربی ۱۵ یا ۲۰ مهر برگزار شود. آیا باید در آن تاریخ پول فصل قبل ما تسویه شود؟ چه زمانی پیش‌پرداخت بگیریم؟ یک تاکتیک نخ‌نما شده و قدیمی این است که بازیکن زحمتکش تیم را مقابل هوادار بگذارید و بگویید قراردادت را کم کن یا مبلغی را ببخش. هوادار استقلال باهوش است و متوجه برخی مسائل می‌شود. می‌داند چه بازیکنی زحمت می‌کشد.

هافبک استقلال گفت: قراردادهای بازیکنان ما اصلاً عجیب نیست از نیمی از قراردادهایی که در لیگ امسال پرداخت شده خیلی کمتر است. ضمن اینکه اگر قرار است قرارداد من را بیرون بدهید حداقل درستش را بیرون بدهید. چرا اشتباه این کار را می‌کنید. اگر قرار است پس از این صحبت‌ها نیز حرکت دیگری اجرا شود بگویید خودم قراردادم را اعلام می‌کنم زیرا هیچ ترس و واهمه‌ای ندارم. هوادار استقلال هم می‌داند در چند سال گذشته بدون هیچ منتی برای این تیم زحمت کشیده‌ام. از این صحبت‌های من سوبرداشت نشود هوادار استقلال هم درک می‌کند بچه‌های تیم واقعاً زحمت می‌کشند اما قراردادهای‌شان اصلاً عجیب و غریب نیست.

مهدی‌پور در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد در این باشگاه مدیرعامل با سرمربی و بازیکنان لج می‌کند، اظهار داشت: آخرین اتفاقی که می‌افتد این است که دود این کار به چشم هواداران، بازیکنان و کادر فنی می‌رود که فوق‌العاده اتفاق بدی هم هست. مقداری در ترکیب تیم برای تعویض‌ها دست ما بسته است. نفراتی که سال گذشته در استقلال بودند و امسال جدا شدند خیلی به تیم کمک می‌کردند و تأثیرگذار بودند اما امسال مقداری مشکل داریم. امیدوارم این مشکلات حل شود زیرا بازیکنان استقلال فوق‌العاده نجیب و دوست داشتنی هستند. همه زحمت می‌کشند اما اتفاقات اخیر اصلاً خوب نیست.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی که من و چند نفر دیگر از بازیکنان کردیم فقط برای خودمان نیست بلکه چیکده‌ای از صحبت‌های همه بچه‌ها است.

هافبک استقلال در خصوص اینکه با توجه به صحبت‌های هفته‌های گذشته آیا هیچ قدمی برای تغییر شرایط استقلال برداشته نشد، گفت: اصلاً هیچ قدمی برنداشتند و هیچ اتفاقی نیفتاد است. متأسفانه مسئولان باشگاه را نمی‌بینیم که بخواهیم ببینیم اتفاقی افتاده یا نیفتاده است یا بحث اسپانسر به چه شکلی است اصلاً شرایط استقلال خوب نیست و وضعیت مناسبی نداریم. با این تفاسیر فکر می‌کنم سال فاجع‌باری را از لحاظ مالی پشت‌سر بگذاریم و قطعاً خودمان را آماده کردیم که شاید بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ درصد با توجه به شرایطی که پیش می‌برند پول نگیریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32832

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.