منتظر رونمایی از خریدهای زمستانی استقلال باشید | آوای استقلال
2
خروجی مثبت جلسه خطیر و نکونام

منتظر رونمایی از خریدهای زمستانی استقلال باشید

  • کد خبر : 36059
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
منتظر رونمایی از خریدهای زمستانی استقلال باشید
جزئیات جلسات اخیر بین مدیرعامل و سرمربی استقلال هر چند به صورت رسمی منتشر نشده است اما آنچه از شواهد ماجرا به طور ملموسی پیداست ترمیم ارتباطات و تداوم روابط حسنه بین علی خطیر و جواد نکونام است و همین اتمسفر مثبت امیدهای زیادی در دل هواداران استقلال زنده کرده تا همچنان به آینده تیم محبوبشان خوشبین باشند.

به گزارش آوای استقلال، در همین حال از منابع غیر رسمی خبرهایی مبنی بر مذاکرات جدی استقلال با چند گزینه داخلی شنیده می‌شود که نام محمد حسین اسلامی، جواد آقایی پور و مهدی تیکدری در صدر فهرست بازیکنانی است که حضور قریب الوقوع آنها در استقلال کاملا محتمل به نظر می‌رسد.
البته‌ در دو لیست ارائه شده توسط جواد نکونام به علی خطیر نام بازیکنان خارجی نیز به چشم می‌خورد اما به دلایلی که تا بدین لحظه باشگاه از پرداختن به آن خودداری کرده جذب بازیکن خارجی تا حدودی دور از انتظار به نظر می‌رسد.
اما در بین بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر ایران روبرتو تورس بازیکن تیم گل گهر جزو بازیکنانی است که هم مورد علاقه نکونام است و هم خودش نیز علاقمند به حضور در تیم استقلال است اما گل‌گهر که ظاهرا روابط حسنه ای با باشگاه استقلال ندارد در ازای صدور رضایت نامه تورس مبلغ یک میلیون یورو مطالبه کرده است که بعید به نظر می‌رسد باشگاه استقلال با توجه به مشکلات مالی توان پرداخت چنین مبلغی داشته باشد.
به هر حال خروجی جلسات اخیر بین نکونام و خطیر که در دو روز متوالی در کمپ ناصر حجازی برگزار شد کاملا مثبت ارزیابی می‌شود و مهم تر اینکه این ملاقات ها باعث شد تا شایعات پیرامون باشگاه استقلال در خصوص اختلاف و شکاف بین مدیرعامل و سرمربی تیم کمرنگ شود و کمتر کسی در فضای مجازی و رسانه ای به آن بپردازد.
آنچه مسلم است در روزهای آینده بازار نقل و انتقالات زمستانی برای باشگاه استقلال با رونمایی از خریدهای جدید وارد مرحله تازه ای خواهد شد و از طرف دیگر خوشحالی و رضایت هواداران را در پی خواهد داشت اما امیدواریم این اتفاقات مثبت هر چه زودتر رخ دهد و استقلال با حضور بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم به آمادگی لازم برسد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36059

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.