ملوان ها شناگران قابلی هستند | آوای استقلال
3
آنها را به چشم تعریف درجه دوم نبینیم

ملوان ها شناگران قابلی هستند

  • کد خبر : 26521
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
ملوان ها شناگران قابلی هستند
استقلال ماجراهای به وقوع پیوسته در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را فراموش کرد و با انگیزه مضاعف عازم انزلی می‌شود تا به مصاف ملوان برود.

به گزارش آوای استقلال، اتفاقاتی که در بازی با سپاهان به وقوع پیوست هرچه بود، حالا دیگر جزئی از آرشیو لیگ شده است. باید ناکامی خانگی برابر شاگردان ژوزه مورایس را کنار گذاشت و اصلاً در موردش فکر نکرد. آن بازی تمام شد ولی لیگ برتر تازه شروع شده است. حالا باید در دومین هفته به مصاف تیمی برویم که پس از چند سال حضور در لیگ آزادگان، دوباره به جمع لیگ برتری ها اضافه شده و انگیزه بالایی برای به رخ کشیدن توانایی هایش دارد و چه نمایشگاهی بهتر از استقلال؟!

اشتباه بزرگ

بازی ملوان با استقلال پنجشنبه شب در حالی آغاز می‌شود که بازهم تماشاگران نمی توانند آن را از نزدیک تماشا کنند و خبری از هیاهو داخل استادیوم نخواهد بود ولی این اشتباه بزرگی است اگر فکر کنیم ملوان بدون طرفدارانش به یک تیم معمولی بدل می شود. همانطور که استقلال در غیاب هوادارانش هرگز اقتدار خود را از دست نمی دهد. ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که ملوان همواره در خانه خود برابر استقلال و پرسپولیس خوب بازی می‌کند و بارها موفق به شکسته این دو قطب سنتی فوتبال ایران شده است بنابراین اگر با این ذهنیت به میدان برویم که سکوهای خالی باعث از بین رفتن اقتدار حریف می شود،به همه استقلالی‌ها آدرس اشتباهی داده ایم.

شناگران ماهر

ملوان بازی اول خود را واگذار کرد و با یک گل مغلوب پیکان شد اما قطعاً آنها هم دقیقاً مانند استقلال هفته نخست را فراموش کرده‌اند .شاید نگاه اولیه به آنها این باشد که تیمی تازه حاضر شده در لیگ برتر هستند و در بهترین شرایط می توانند میانه جدول را به دست آورند اما حتی اگر چنین تصوری درست باشد ،باز هم باید داستان بازی های این تیم برابر استقلال و پرسپولیس را جدا کردیم چون ملوان ها بارها نشان داده اند برابر قدرت های فوتبال ایران به ویژه در داخل خانه خود شنا گران ماهری هستند و اگر آنها را دست کم بگیریم، دردسر های بزرگی برای استقلال ایجاد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26521

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.