معادلات هفته نوزدهم به سود دروازه‌بان استقلال | آوای استقلال
0

معادلات هفته نوزدهم به سود دروازه‌بان استقلال

  • کد خبر : 37455
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
معادلات هفته نوزدهم به سود دروازه‌بان استقلال
در هفته پراشتباه دروازه‌بانان، حسین حسینی با ثبت عملکردی موفق در اهواز موفق شد به شمار کلیت‌شیت‌های خود اضافه کند.

به گزارش آوای استقلال، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته نوزدهم با ثبت ۲۴ گل به پایان رسید و اتفاق ویژه و جالب‌توجه این هفته از رقابت‌ها که پرگل و جذاب هم دنبال شد، ثبت تنها ۲ کلین‌شیت از سوی ۱۶ تیم لیگ برتری بود؛ به‌طوری‌که به جز تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال تهران، سایر تیم‌ها نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و هفته را با گل دریافتی به پایان رساندند تا در کورس مدعیان دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم، شرایط پیچیده و جذاب شود.

غفلت لحظه‌آخری پورحمیدی علیه دوازدهمین کلین‌شیت
حسین پورحمیدی دروازه‌بان باتجربه تراکتور تبریز که به تنهایی صدرنشین جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست‌وسوم است، در هفته نوزدهم تا دقیقه ۹۰ توانست دروازه خود را مقابل مس رفسنجان بسته نگه دارد و به نظر می‌رسید که او در مسیر ثبت سیزدهمین کلین‌شیت خود در فصل جاری قرار دارد اما در وقت‌های تلف‌شده، تعویض طلایی مسی‌ها علیه سیزدهمین کلین‌شیت پورحمیدی درخشید و دروازه تراکتور فرو ریخت تا پورحمیدی بدون کلین‌شیت به کار خود در هفته نوزدهم پایان بدهد.

خیز بلند حسینی به سوی دستکش طلا
حسین حسینی دروازه‌بان استقلال که هفته گذشته در مصاف با سپاهان در لیگ برتر توانست با ثبت عملکردی درخشان کلین‌شیت کند، در روز باخت استقلال در رفسنجان مقابل مس در جام حذفی هم جزو خوب‌های استقلال بود و عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت. حسینی در ادامه کلین‌شیت‌هایش در لیگ برتر، بعد از درخشش برابر سپاهان اصفهان، در هفته نوزدهم توانست برابر استقلال خوزستان دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا با ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل او بتواند خود را به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست‌وسوم برساند. البته که حسینی نسبت به پورحمیدی یک بازی بیشتر انجام داده و درخشش پورحمیدی دیدار معوقه تراکتور برابر سپاهان می‌تواند معادلات را به سود او تغییر بدهد.

اخباری و بیرانوند از قافله جا ماندند!
محمدرضا اخباری در هفته نوزدهم لیگ برتر در خط دروازه گل‌گهر برابر ملوان بندرانزلی حضور پیدا کرد اما او با وجود کلین‌شیت در جریان بازی، در صحنه اعلام پنالتی به سود ملوان نتوانست موفق عمل کند و دروازه‌اش را باز شده دید تا شمار کلین‌شیت‌هایش در فصل جاری روی عدد ۹ بماند. علیرضا بیرانوند هم بعد از یک بازی غیبت در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن، به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت بازگشت که با اشتباهات جنجالی خود نتوانست نهمین کلین‌شیت خود را به‌ثبت برساند و با ۸ کلین‌شیت کارش را در هفته نوزدهم به پایان برد تا در فاصله‌ای دور از صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها کارش را پیش ببرد و در دورترین نقطه از دستکش طلایی کار خود را دنبال نماید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37455

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.