مطهری: آنقدر درمورد مشکلات حرف زده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد | آوای استقلال
5

مطهری: آنقدر درمورد مشکلات حرف زده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد

  • کد خبر : 32729
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۸
مطهری: آنقدر درمورد مشکلات حرف زده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: آنقدر درمورد مشکلات صحبت کرده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد.

به گزارش آوای استقلال، ارسلان مطهری پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان درمورد این بازی اظهار داشت: بازی کردیم که یک فرصت را هم به حریف ندادیم. زمین ورزشگاه افتضاح بود و در شان نیست. سر صحنه پنالتی که برای سپاهان گرفتند، قبل از هند شدن روی من خطا شد. هر کارشناسی اگر ببیند فیلم را می‌تواند تشخیص خود را بگوید. اگر نظرشان را هم اعلام کرده‌اند دیگر به درد ما نمی‌خورد.

وی ادامه داد: سال گذشته چند امتیاز سر پنالتی دادیم؟ چرا ادامه می‌دهید؟ بس کنید. صحنه هل دادن من را ندیده‌اید، اما صحنه هند شدن را دیدید؟ اگر تیم دیگری بود هم این کار را می‌کردید؟ ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و با احترام به تیم حریف اگر من به تنهایی فرصت‌هایی را که داشتم به گل تبدیل می‌کردم با اختلاف ۲-۳ گل برنده می‌شدیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: این اتفاقاتی که رخ می‌دهد در خور شان لیگ برتر نیست. نمی‌دانم چه بگویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مطهری درمورد دلیل تعویض شدنش در این مسابقه، خاطرنشان کرد: بدون شک هر بازیکنی خسته می‌شود! ما از فشار سال گذشته به امسال رسیده‌ایم. فشاری که از همه طرف وحشتناک بود و حالا وارد لیگ جدید شده‌ایم. آن مشکلات مانده و امسال اضافه هم شده است. چه کسی باید مشکل را حل کند. ولش کنید؛ آنقدر درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد. فقط داوری‌ها را درست کنید!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32729

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.