مطمئن شدند شانسى براى حضور در آسیا ندارند | آوای استقلال
1
رمزگشايى از بيانيه پيروزى

مطمئن شدند شانسى براى حضور در آسیا ندارند

  • کد خبر : 18790
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
مطمئن شدند شانسى براى حضور در آسیا ندارند

به گزارش آوای استقلال، بیانیه امروز باشگاه پیروزى در خصوص پرونده بازیکن گلگهر تنها یک معنى و مفهوم دارد و آن این است که مطمئن شدند هیچ شانسى براى حضور در فصل آتى لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت. با حذف پیروزى از لیگ قهرمانان به دلیل عدم پرداخت بدهى ها در موعد مقرر خصوصا پرونده […]

به گزارش آوای استقلال، بیانیه امروز باشگاه پیروزى در خصوص پرونده بازیکن گلگهر تنها یک معنى و مفهوم دارد و آن این است که مطمئن شدند هیچ شانسى براى حضور در فصل آتى لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.
با حذف پیروزى از لیگ قهرمانان به دلیل عدم پرداخت بدهى ها در موعد مقرر خصوصا پرونده کالدرون که یک تخلف آشکار و غیر قابل چشم پوشى است همچنین مدارک دستکارى شده با فتوشاپ که مورد اعتراض AFC قرار گرفته گلگهر سیرجان جایگزین قرمزها خواهد شد.
بیانیه امروز با این هدف منتشر شده که آنخ ماهو با فرار رو به جلو اینطور وانمود کند که گلگهر بر سر دریافت مجوز حرفه اى با سازمان لیگ معامله کرده و به حکم شکست هاى ٣-٠ در پرونده باینامه راضى شده است!
این توهمات البته هیچ ربطى به واقعیت ندارد و نه در حکم کمیته استیناف تاثیرگذار است نه نتیجه بازى هاى گلگهر و حکم پرونده تقلب مدارک بایناما را تغییر مى دهد و نه مى تواند موجب صدور مجوز حرفه اى یک تیم متخلف و قانون شکن شود.
ممکن است آنها بخواهند به هوادارانشان دروغ بگویند تا از فشار انتقادات فرار کنند اما خودشان بهتر از هر کسى مى دانند که پیروزى شرایط دریافت مجوز حرفه اى را نداشته ، از فصل آتى لیگ قهرمانان کنار گذاشته مى شود و این موضوع هیچ ارتباطى به پرونده بایناما و گلگهر ندارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18790

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.