مصدومیت حسینی، توفیق اجباری! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

مصدومیت حسینی، توفیق اجباری!

  • کد خبر : 29233
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۳:۱۱
مصدومیت حسینی، توفیق اجباری!
مصدومیت حسینی، بهترین فرصت برای استفاده از علیرضا ی جوان است.

به گزارش آوای استقلال، سید حسین حسینی دروازه بان شماره یک استقلال، بازیکن شایسته آبی پوشان است که همواره با واکنش های حیرت انگیز خود باعث خوشحالی هوادارن این تیم شده هر چند بدون ایراد نیست و گاها گل های بدی هم دریافت کرده که هواداران استقلال را به شدت عصبانی کرده است اما کدام دروازه بان در دنیا را می شناسید که گل بد نخورده باشد و حضور او درون دروازه تضمین کننده عدم دریافت گل باشد؟
حسینیِ جوان هم از این قائده مستثنی نیست. گل می‌خورد، گل بد می خورد، کلین شیت هم می کند، روز های خوب و عالی هم دارد.
شاید یکی از انتقاداتی که به او وارد است مسائل روحی روانی و بحث اعتماد به نفس است که البته این ایراد هم رفته رفته در حال برطرف شدن است.
در جام جهانی دیدیم او چطور واکنش کی روش نادان به تعویض بیرانوند را تاب آورد، خودش را نباخت، چند گل خورد (که البته خط دفاع بیشترین تقصیر را داشت) اما واکنش های خوبی هم از او دیدیم با این وجود حسین حسینی برای یک دروازه بان شش دانگ شدن راه درازی دارد و مربیان او باید بدانند چطور در این مسیر به وی کمک کنند.
یکی از نکاتی که نباید فراموش شود بدون رقیب نگذاشتن حسینی است.
حسینی نباید حاشیه امنیت داشته باشد و فکر کند با هر سطح و میزانی از آمادگی با هر نقطه ضعف و خوب و بدی درون دروازه قرار می گیرد.
ساپینتو اگر دیدگاه حرفه ای داشته باشد باید بداند چطور، کی و کجا انگیزه را در حسینی زنده کند یا زنده نگاه دارد، می داند چه زمان وقت آن است که از علیرضا رضایی جوان شایسته و مستعد استفاده کند، می داند نباید  استعداد رضایی پشت خط بسوزد.
مصدومیت حسینی (اگر چه برای بهبودی و سلامتش دعا می کنیم) بهترین فرصت برای استفاده از علیرضا ی جوان است تا او هم امیدوار باشد و استعدادش نسوزد و استقلال هم زیر سایه داشتن دو سنگربان آماده و قبراق از جانب دروازه خیالی آسوده داشته باشد و نفع این کار به همه؛
حسینی، رضایی، ساپینتو، غلامپور، باشگاه، خط دفاعی، هواداران و…برسد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29233

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.