مسئولان سازمان لیگ همچنان درحال سنگ اندازی | آوای استقلال
2

مسئولان سازمان لیگ همچنان درحال سنگ اندازی

  • کد خبر : 17813
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
مسئولان سازمان لیگ همچنان درحال سنگ اندازی
مسئولان سازمان لیگ با کینه‌ای که از باشگاه استقلال دارند، همچنان در حال سنگ اندازی هستند.

به گزارش آوای استقلال، سازمان لیگ که تصور نمی‌کرد در بحث اجرای تبلیغات محیطی افکار عمومی به سمت استقلال برود و همه علیه این سازمان شوند، در تلاش است هر کاری انجام دهد تا استقلال وارد چالش شود. صادق درودگر، نماینده این سازمان با حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیون با قیافه حق به جانب سعی می‌کرد اقدام قانونی و به حق استقلال را زیر سوال ببرد، ولی با گذشت زمان و ورود وزارت ورزش و جوانان، تبلیغات محیطی در اختیار استقلال قرار گرفت تا مسئولان سازمان لیگ حسابی سرافکنده شوند.

از درون این سازمان خبرهایی به گوش رسیده که برخی از عوامل آن سعی دارند به هر نحوی برای استقلال سنگ اندازی کنند، از نحوه برگزاری بازی‌ها گرفته تا برگزاری نشست‌های خبری. روز گذشته سازمان لیگ اعلام کرد که نشست خبری سرمربیان استقلال و سپاهان در سازمان لیگ برگزار می‌شود. سازمان لیگ می‌داند استقلال میزبان است و طبق قوانین آنها باید محل نشست خبری را مشخص کنند.

پرسپولیس که به راحتی از روی دست استقلال «کپی» می‌کند و خم به ابرو هم نمی‌آورد، نشست خبری دیدار با هوادار را در محلی که خودش تعیین کرده بود، برگزار کرد. رضا عنایتی، سرمربی هوادار هم در این نشست شرکت کرد. مسئولان سازمان لیگ باید پاسخ بدهند چرا مقابل استقلال قلدر بازی در می‌آورده ولی برابر پرسپولیس سر تعظیم فرود می‌آورند؟ بر همگان آشکار شده است که سازمان لیگ با کینه‌ای که از استقلال در دل دارد، در حال سنگ اندازی است.

ماجرا زمانی اسفبار می‌شود که سپاهانی‌ها اعلام کرده‌اند محرم نویدکیا به محل نشست خبری استقلال نمی‌رود و به سازمان لیگ خواهد رفت. اینکه رابطه خوب محمدرضا ساکت با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ چه چیزی است بماند، ولی گریبان نویدکیا را خواهد گرفت. محرم دوست دارد قوانین رعایت شود ولی به دلیل درخواست مدیران باشگاه مجبور است از تصمیمات آنها تمکین کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17813

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.